Detail fotografie

Avia 14FG


Autor: Jakub Vaněk
Datum pořízení: 08/2012
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 3317×

Popis:

Jedno z odstavených starých letadel na ploše kbelského letiště




Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Venda - nepřihlášený host (...103.136...)
30.03.2013 10:20

Nicméně je to ostuda, pokud by nebyla v letuschopném stavu, mohla se dát alespoň z venčí dohromady, aby to vypadalo. Proč se neudělá nějaká sbírka ? Nějaká koruna na barvy by se určitě z řad příznivců letectva našla.

David - nepřihlášený host (...181.119...)
22.12.2012 22:26

Udrzet takovy stroj ve slusnem stavu je prace na plny uvazek, nesmirne narocna casove, financne i prostorove. A to je 14ka v podstate jednoduche letadlo.Bylo by to moc hezke, ALE.

LukášS - nepřihlášený host (...104.235...)
16.08.2012 09:22

A to tahle "čtrnda" patří spolu s polosalonním Li-2 k tomu nejlepšímu, co na ploše stojí. O zbytek se vydatně postarali vojáci základní služby:-(

Rover - nepřihlášený host (...180.233...)
15.08.2012 15:58

Video je tady na stránkách, smutný...

Milan Ch - nepřihlášený host (...196.213...)
15.08.2012 15:49

Ono je sice pěkné kdy by to lítalo,ale kdo by to platil? A kdo by na tom lítal? Armáda? A proč? Ta má svou techniku o kterou se stará a kterou provozuje. Tak jednoduché to není a jak psal Bubak, je to strašně drahé.Mašinu by musela koupit soukromá firma a ta by jí provozovala.Pokud by to vůbec dostali do vzduchu a měli na to piloty. Když už, tak muzeum Kbely se mělo aspoň postarat, aby tahle Avia vypadala trošku lépe.Jednou určitě bude.

arteye - nepřihlášený host (...100.182...)
15.08.2012 13:19

Bubak : jo, díky za osvětlení, tohle neznám, to byla jen myšlenka, ekonomiku v tomhle neznám. Nicméně si myslím, že spousta lidí by armádu vnímala daleko pozitivneji, kdyby se tohle zprovoznilo a patřičně vyzvedlo v tisku, a na akcích. Lidi by vnímali že jejich daně jdou i na zajímavé věci a ne jen na podivné a zkorumpované nákupy zbraní co nikdo nepotřebuje, nehledě na to, že oproti tomu by se jednalo o podtatně měnší částky a hlavně užitečně vynaložené.

Bubak (...209.231...)
15.08.2012 13:09

arteye: Souhlasim s tim ze je k placi kdyz takove stroje se rozpadaji. Ale ver mi ze je to ztratova cinost. Pokud nemas sponzory typu Red Bull, Breitling, Lufthansa atd. At je to Collings fundation, Commemorative Air Force nebo Pima museum v Tucson, zadny z nich by bez dotaci a daru nemohli prezit jenom ze vstupneho nebo z airshows. Letova hodina F-4 stoji okolo $9000.00, B-17 okolo $4000.00. Vetsinou uz nekdo letu-shopne letadlo venuje a potom jsou to 1000 hodin dobrovolniku udrzovat a opravovat. Novy lak na Grumman HU-16 Albatross stal $56000.00 a za airshow dostanou tak $2500.00 a benzin.

arteye - nepřihlášený host (...100.182...)
15.08.2012 12:05

Je to k pláči. Na jedné straně armáda mrhá obrovskými penězi za nákup nepotřebné techniky (o krytí viníků zde nehovoříme...), a na druhé straně není oproti tomu v porovnání asi nevelká částka na údržbu takových vzácných exponátů, nehledě na to kdyby se přitlačilo na provozuschopnost, jistě by se ta suma brzy vrátila třeba z účinkování na leteckých show v cizině, tady apod. Viz Lufthansa s Junkersem - 52....jistě to není ztrátová činost.

jacobs (...102.182...)
15.08.2012 11:20

to je ta co by měla jít do Olomouce

michal - nepřihlášený host (...80.220...)
15.08.2012 08:57

Co se děje s tou druhou v pozadí, ví někdo?

Celkem 12 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace