Detail fotografie

TU134A


Autor: Milan John
Datum pořízení: 01/1977
Počet hodnocení: 10×
Počet zobrazení: 14021×

Popis:

Po nehodě s Iljušinem 18 OK-NAA, která se udála 02.01.1977




Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



xbelair - nepřihlášený host (...196.213...)
13.02.2016 11:22
radek-nepřihlášený host

Radku, pokud jste opravdu cpt. letectva (a ne třeba nějaké STB), sdělte mi prosím i své příjmení a na jakých tratích létáte. Abych s vámi někdy náhodou nemusel letět :)

radek - nepřihlášený host (...248.252...)
20.01.2014 20:33

Kristeježiši, všem zasvěceným díky za informace k věci, to zde lidi zajímá, podrobnosti a kdo o tom ví více. Ale tyhle rádoby kecy, že napíšu něco k tomu, ale jinak vím hov.., to trhá oči a otravuje mě to číst. Bohužel jsem z oboru, pouhý cpt, možná proto...

Dan (...195.166...)
05.01.2014 08:01

Tomas: Pokud se pani Vera po 2 letech na foto nevraci... asi bude jistejsi ji zkusit napsat, pri kliknuti na jmeno se Vam ukaze jeji mail...

Tomáš - nepřihlášený host (...70.34...)
05.01.2014 02:03

Také jsem byl pasažér v TU 134 z Leningradu a také účastník zájezdu c.k.Rekrea, na kterém jsem byl s oběma rodiči.
Prosím paní Věru (příspěvek z 3.9.2012), aby se mi ozvala na mail: motmot@centrum.cz, myslím, že by stálo zato se sejít.

pop 129 - nepřihlášený host (...99.140...)
01.01.2013 15:11

smutné

masc - nepřihlášený host (...112.127...)
20.12.2012 11:27

O tejto nehode som počul priamo zo zdroja. Pán Černý mi o nej hovoril tento rok v apríli na jedných plachtárskych pretekoch v Prievidzi. BTW je to otec jedného z najlepších plachtárov v bývalom Československu Pavla Černého. Hovoril, že nehodu spôsobili riadiaci lietania, ktorý im dali povolenie na rolovanie na dráhu na miesto predbežného startu. Pocítil tupú ranu Il 18 zatriaslo a potom videl pristáť mimo dráhy TU 134. Zavolal vežu, že mali incident, vypol motory a išili s borťákom pozrieť škody. To že to záchranné zložky na letisku nezvládli je už iný príbeh.

xbelair - nepřihlášený host (...196.213...)
03.10.2012 19:14

Děkuji za informaci autoru adamletec z 6.3.2012. Informace je naprosto přesná neboť na palubě Il-18 OK-NAA byl jako nalubní navigátor můj otec Jan (nikoliv Ján) Halaxa. Celá záležitost byla tehdy ututlána. Jen zázrakem nedošlo ke katastrofě.

Věra - nepřihlášený host (...240.163...)
03.09.2012 00:22

Byla jsem pasažérka tohoto letadla. letěli jsme z Leningradu. Spadli jsme do oranice. Nikdo o nás na letišti nevěl. Průvodkyně z Rekrea běžela na letiště a říkala, že je z toho havarovaného letadla a ono na ni, že je už 2 dny po Silvestru. Do letadla jseme museli pro věci na vlastní nebezpečí i když tam byli hasiči (v té době požárníci). Do zaměstnání jsme dostali omluvenku na 14 hod. zpožděného letadla. Nesměli jsme říkat, že jsme havarovali. Za 14 dní v Květech vyšel článek o bezpečnosti našich čs. aerolinek. O havárii ani zmínka....

adamletec - nepřihlášený host (...207.18...)
06.03.2012 18:44

posádka OK-CFD: KPT.Jiří Jirounek II.pilot Miroslav Sedlák navigátor:Zdeněk Mucha steward Brož a dvě stewardky +43 ces. posádka OK-NAA: KPT.Rafael černý II.pilot Ladislav šramka navigátor:Ján Halaxa mechanik:Jiří Hrubý 2. stew. +10 ces. doufám že mi někdo poděkuje za přesné informace :)

Martin Košťál - nepřihlášený host (...87.241...)
02.01.2012 13:22

V tomto éru jsem byl osobně. Měli všichni kliku, ač se to z fotky nezdá, trup byl blízko rozlomení. Nosníky popraskané... P.S.: Navigátor byl tuším jistý p. Mucha, otec mé spolužačky

Celkem 32 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace