Detail fotografie

A380-842


AKT
Typ letadla: A380-842
Letiště: Nad Prahou (LKAA)
Společnost: Qantas (QFA/QF)
Registrace: VH-OQB
Autor: karelx
Datum pořízení: 11.07.2010
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 11497×

Popis:

11.07. A380 Qantasu vypouští kvůli snížení přistávací hmotnosti nad ČR palivo při svém návratu zpět na Heathrow. Let QF32 do Singapuru odstartoval z Londýna ve 13:14 našeho času, po necelých 2 hodinách se však musel otočit a v 17:06 přistál bezpečně zpět v Londýně.

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



kareldc - nepřihlášený host (...102.244...)
20.01.2011 17:06

Pěknej den, pánové. Mohl by mě někdo vysvětlit, jak se pozná, že letadlo vypouští palivo? Co když letí jen na dva motory (což možné je). Dotaz myslím vážně, nevyznám se v tom, ale letadla často fotím (jen tak pro sebe). Díky, K.

Barbier Martin (...168.209...)
18.11.2010 20:55

Mám ho odfoteného ako pristáva na 27R ( ostatný traffic na 27L )

danidkon - nepřihlášený host (...25.16...)
17.08.2010 18:10

To taky nechápu algy

ICcz - nepřihlášený host (...13.72...)
23.07.2010 23:32

ukulele: kolik máš fotek letadla, vypouštějícího palivo? Žeby žádnou??? Proto je to tady, na kvalitu se v tomhle případě rozhodně nehraje.
Kdyby nebyl Karel všímavej, tak jsme viděli kulový...asi nikdo jiný s foťákem v ruce nahoru nekoukal, ten den absolutně nic nepsalo, já jedinou čáru na modrém nebi zahlídnul pozdě...mám kolem chaty stromy...a byla to tato...

ukulele - nepřihlášený host (...40.27...)
19.07.2010 23:56

sorry, ale takovouhle fotku bych tady pochopil jako apríl. Jasně, o kvalitu tady zřejmě nešlo... Ale...

Honza2 - nepřihlášený host (...207.240...)
14.07.2010 00:41

Peter: zadny maly, to je k*rna rozdil, protoze bud letadlo JE schopne, nebo NENI. A nehraje se na "kazdy" metr, ale na 300m (1000ft), nebo nic! Ber to jako fakt, kamo :)

Honza2 - nepřihlášený host (...207.240...)
14.07.2010 00:35

737: Lety do cca 2 hodin, az na vyjimky tankovani vetsinou po kazdem legu, takze nic moc hmotnost => vysoke hladiny.

737 - nepřihlášený host (...168.119...)
13.07.2010 23:23

To MH: No právě.. SkyEurope v těchto hladinách létali běžně.. A mě by právě zajímalo, zda to byl jejich úmysl a pokud ano, tak z jakého důvodu? Děkuji za odpověď...

MH - nepřihlášený host (...178.224...)
13.07.2010 23:15

Jak tu někdo psal, že A32X létá běžně FL400, tak pokud vím, rodina Airbusů A320 má certifikován dostup FL390 (kromě verze CJ), výše létá z podobných typů Boeing 737NG (u SkyEurope velice běžně FL400 a FL410) nebo rodina Embraerů 170-190 (oboje dostup FL410, tedy 12 496 m)...

Z dálkových je běžné, že na konci letu, kdy je letadlo relativně lehké díky spálenému palivu, létají podobně vysoko...

Peter - nepřihlášený host (...212.40...)
13.07.2010 18:21

to je :) ale velmi maly, aj ked viem ze zalezi na kazdom metri

Celkem 104 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace