Typ letadla: | Saab 340B |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | Czech Airlines ČSA (CSA/OK) |
Registrace: | OK-CCO |
Autor: | Vladimir Pouche |
Datum pořízení: | 06/2010 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 1436× |
Dan: přesně tak - odborníci plni výsměchu - levnější to samozřejmě bylo (menší letadla, možnost nižší posádky, odpisy, platy - odbory, atd.). Takže pánové "odborníci" budou spokojeni, že je to tak správně a BRQ se lítat nebude a OSR omezí. A my co máme rádi letadla jen zamáčneme slzu. Btw. zimní provoz v BRQ asi nebude v nové hale to pravé ořechové :/.
V poslední době to přibylo "útočných" a "chytrých" je všech směrech. Je to škoda, protože bez planes se už nedá žít (aspoň pro mne), tak asi jen koukat na fotky a nečíst to zlo, žášť, mindrák...
JS: Treba to bylo ekonomicky vyhodnejsi nez to litat vlastnimi silami... a dojde to k tomu, ze kontrakt skonci a nebude se litat tim padem vubec...
oprava: .. OSR :-)
Presne tak, dokonce bych rekl, ze je to i tak trochu vysmech vlastnim zamestnancum, ze si CSA namisto pouziti vlastnich zdroju pronajima letadla+posadky cizi spolecnosti. Me to tedy pripada ponekud velmi zvlastni, nicmene v tomhle molochu jde uplne vsechno a za jakych okolnosti byl tento prapodivny kontrakt uzavren se asi verejnost nedozvi. Krachujici firma v hlubokem ekonomickem propadu umele drzi pri zivote neprilis uspesneho regionalniho dopravce, ktery by bez tohoto kontraktu asi nemel moc sanci. Ale zda se, ze tahle silenost nebude jiz dlouho pokracovat. Jinak, neleta se s tim pouze BRQ a OST; jeste par byvalych ATR destinaci.
arteye: no je to asi tak, ze CSA si od CCA tyhle Saaby pronajima a to vc.posadek. Lita se s tim Brno a Ostrava.
jak tomu mám rozumět?loga CSA a při tom CSA nikdy Saaby nemělo?nějaký pronájem na čas.....?
CSA Saaby nikdy nemelo.
to Petr: ČSA se zbavuje Sábů?
To už taky bude brzy minulost ... :(
Celkem 10 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Petr: prestoze to bylo "levnejsi", nemyslim si, ze je to spravna strategie - namisto optimalizovani vnitrnich zdroju najmout levnejsi spolecnost, aby obsluhovala CSA linky. Jiste, zalezi na uhlu pohledu.
Predpokladam, ze az skonci smlouva s CCA, tak se to opet bude letat ATR a pokud to bude prodelecne, tak se to omezi ci zrusi a nebudou se v tom topit penize.
Druhou cast vaseho prispevku jsem nepochopil, nevim z ceho vychazite. Hezky den i Vam:-)