Detail fotografie

EV-55 Outback


Typ letadla: EV-55 Outback
Letiště: Kunovice (UHE/LKKU)
Společnost: Evektor-Aerotechnik
Registrace: Neznámá
Autor: Richard Vlček
Datum pořízení: 30.03.2010
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 15643×

Popis:

30.03. Roll-out

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Jan - nepřihlášený host (...33.96...)
01.01.2017 16:18

Žeby se konečně po likvidačních zásazích v sametu konečně rozvíjel letecký průmysl alespoň do bývalých kolejí? Technicky i konstrukčně na to asi máme, jak vidno. A projektů by asi bylo. Např. dobrý a lebný elektrolet či stroj navazující na slavné Aero 45 či L 200 morava. Čmelák . Jen naši zabedněnci na odpovědných místech by měli začít konečně reálně a odpovědně myslet - na národ. A ne jen na sebe....

Pavel.A - nepřihlášený host (...24.233...)
29.01.2014 10:39

Evektor je zajímavé letadlo se zajímavým designem . V tomhle kritiky asi nechápu . A i cena je velmi příznivá . Rád bych poprosil autora o foto kokpitu , pokud to jde v plném rozlišení . Děkuji .Pavel.A. 454pavel@seznam.cz

Ivan - nepřihlášený host (...102.72...)
14.04.2012 15:55

Tak to máme krásnou létající okurku! A ještě ten nátěr ? Doufám, že to nedopadne jako s L-610 anebo A-270 ?

nic neřeší - nepřihlášený host (...48.207...)
07.07.2011 21:09

Protože jsem odchovanec ve své době krasavce či ice L-410 i očekávání 61O. Jo - i nátěr dělá elegána, jen ta miliarda.

VendaLBC - nepřihlášený host (...103.136...)
31.05.2011 08:54

No, připadá mi to divné. Tak L610 se nepodaří udělat a vše se hodí pod stůl a tady se vyrobí mašina, která má rysy z L410 a L610. Nic samozřejmě proti, jen by mne zajímalo a ne jen mne, kolik a kam se toho prodá, jestli to nejsou vyhozené peníze, když je celkem velká konkurence.

krk - nepřihlášený host (...244.60...)
10.11.2010 18:51

obávám se, že z toho nic nebude.Je to jenom černá díra.Z fondu.nechápu proč se dotace nehlídají.Takových projektů z rýzných EU fondů je plno např.motocyklový průmysl a jiné.U takových věcí by se měli firmy zaručit seriovou výrobou a ne ukončením ve fázi prototypu.Dát lidem práci z prosperity projektu.Nevím no

lik - nepřihlášený host (...220.245...)
12.04.2010 17:29

Koukal jsem se zájmem na stránky Evektoru a letadlo se mi velice líbilo.
Líbilo... do té doby než ho natřeli.
Proboha vždyť ta livery úplně potírá původní krásný tvar letadla, které opticky zmenšuje a dělá z něj vychrtlou ohnutou chudinku.
A k tomu roll-out s traktorem...
Myslím si, že by si pánové měli více hlídat otázky reklamní strategie.
Já jsem v této věci amatér, ale i tak mě to tahá za oči.
Přece není třeba pokračovat ve šlépějích L610 a L33

miguellCZ - nepřihlášený host (...177.98...)
07.04.2010 19:20

Jó rozkecali, už toho asi nechám.
Piper: To je asi pravda, čas to ukáže. Jen aby je nesemleli, jako Boeing "málem" Aero.

EV55: Taky si myslím, že konečná cena může být vyšší, ale bylo by dobré, aby nepřesáhla 2,5 mil. dolarů.
Jen musíme lidem z evektoru držet palce, při u nás zřejmě magickém a nepředvídatelném jevu, s velmi nejistým výsledkem, jménem "CERTIFIKACE".

Cobra: To je pěkný letadýlko, moc se mi líbí dělené "kabino-dveře". Už dávno jsem si říkal, že by to mohl někdo udělat na letadle, když na automobilech to bylo již k vidění. Jenom když se do Cobry pustily, už předem jsem tušil, že na sériovou výrobu má malou naději. Hlavně už podle názvu VUT, a né EV? Snad to s ní ještě nezabalili úplně.

pavkasi - nepřihlášený host (...19.12...)
06.04.2010 08:02

Pěkně jsme se rozkecali.
Od konce. Piper : sami by jsme tolik letadel nikdy neprodali. Schází nám celosvětová servisní sít. Kde zůstanou peníze, to je otázka taky našich zákonů potažmo vlády a parlamentu.
EV 55 : tu cenu bych nebral moc vážně. Ta se uvidí, až se budou podepisovat první kontrakty. Hlavně aby bylo dost grantů na certifikaci.

miguellCZ - nepřihlášený host (...177.98...)
05.04.2010 20:11

Jen doplnění k předchozímu příspěvku od Autora: pavkasi.
Už předtím jsem se nějak rozkecal.

Dá se s tím souhlasit hlavně u těch písťáků to je pravda, někdo láteří že jsme bez inovace. Nahradit Cessnu Caravan, EV-55 to mi přijde jako odvážná "inovace", si dejte jejich fotky vedle sebe ..... : )

No, ale ten Pilatus PC-12? Všem leží nějak v žaludku ...
Motor PC-12 má 130 koní víc, než oba motory EV-55ky dohromady.
Jistě 2 motory mají určitě větší spotřebu, ale o kolik? Vzhledem k parametrům, tak v tomto případě určitě né dvojnásobnou?
To záleží na zákazníkovi. Přesto podobných dvoumotoráků s takto objemnou kabinou nelétá určitě méně než jednomotoráků. Spíše naopak. Tady šlo tvůrcům o to 2 motory=vyšší bezpečnost letu.
Když jsme také u té ekonomie provozu, tak EV-55 má stát cca 1,95 až 2 mil. dolarů. PC-12 v základní verzi BASIC stojí cca 3,5 mil. dolarů. Verze PC-12NG začíná dokonce na 4 mil. Dolarů. Za jeden PC-12 NG s přetlak. kabinou, a jedním motorem, mohou být 2 kusy EV-55ky, kde jsou v ceně celkem už 4 motory. PC-12 má sice přetlakový trup, ale určitě ho nemá objemnější, než EV-55ka.
Přijde mi, že PC-12 je "drobet" jiná kategorie, konkurence tak pro zaniklý Ae-270, Socata TBM700, nebo ten ruský jednomotorák, no jak se jen jmenuje... ?
PC-12 se prosadil, je to pěkný a vychytány letadlo, ale nelétá jich více, než podobně velkých dvoumotoráků.

Dále k tomu co jsem už napsal. Takže, že je EV-55ka malý náklaďák jsem uvedl, ale všimněte si, že v uvozovkách. Tak dobře, pro příště raději řekněme, že EV-55 bude taková užitná "dodávka" (možná „Dacia LOGAN“, ha). Taky nevím o letadlech, ve stejné kategorii, s nákladovou rampou, to je už úlet, ale odklopná záď to je už, reálné. Zde však za konkurencí nezaostávají, ta to taky často nemá, a přesto je podobných typů celkem dost. EV-55 musí jen nabídnout určitou nějakou výhodu, každé letadlo má jinou přednost, nemusí být do očí bijící. Kdyby se porovnaly parametry s konkurencí, tak v něčem všichni různorodě zaostávají nebo mají navrch, to je už na zákazníkovy. Říkat, že nemá to a zase tohle, je zbytečné. Jestli přesto ano, i když to mnozí tvrdí, tak EV-55 určitě není nejzbytečnější letadlo na světě.

Ultralighty, beru jsem moc rád, že jsme světová špička, hlavně aby nám to vydrželo. Pro mě to sice není to pravý "vořechový", ale je to fajn, bez diskuze. Zmiňovaný PIPER, to se jim celkem povedlo přijít k hotovému a slíznout smetanu. Je bezva, že vyrobí 800 ks, ale aby všechny peníze z nich nešly do USA, a u nás nezplatily jen mzdy dělníkům, vývoj nestagnoval, nebo ho dokonce nepřesunuly jinam?
Jenom se bojím, aby z toho nebyl oblíbený systém přijít, využít a odejít. Ten je u nás velmi oblíbený a dobře zavedený. Jako to tak bývá 9 z 10 případů .... :)
To už moc sýčkuju...

Omluvám se za své názory, nikomu je nevnucuji, jen plácám ... :)

Celkem 57 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace