Detail fotografie

SE210 Caravelle 6N


Typ letadla: SE210 Caravelle 6N
Letiště: Praha - Ruzyně (PRG/LKPR)
Společnost: Sabena (SAB/SN)
Registrace: Neznámá
Autor: radekrc
Datum pořízení: 07/1965
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 6703×

Popis:

Spotterovaní na Ruzyni




Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



karel3 - nepřihlášený host (...180.212...)
16.11.2010 21:51

Kdyz startovalo Tu-104 tak se zdalo ze jede po zemi i za letistem, pokud nezmizelo v dalekem zakalu; Karavela se v polovine drahy zvedla a stoupala ve 45-stupnovem uhlu (jak se to jevilo vyjevenym ocim).

otas - nepřihlášený host (...101.65...)
16.04.2010 22:07

AvionMag: Tu 153? Nemyslel jste TU 134? Nebo mi neco uniklo?

AvionMag - nepřihlášený host (...195.220...)
24.12.2009 01:15

Nádhera. Hrozně rád bych prožil jeden den v té době na letišti. Tato fotka mi to alespoň trochu přibližuje. Za mého dětství byly už jenom Il-62ky a Tu-153ky a Tu-154ky a dál...

Gurjewitsch - nepřihlášený host (...127.70...)
01.11.2009 10:02

tabulka s nápisom zákaz fotografovania je dodnes aj na Kopánke, čmeláky boli asi tiež tajné :D

PM - nepřihlášený host (...70.2...)
31.10.2009 22:59

Milan Ch.: LKMT, to byl horor ve všech směrech. Užalovaná s. ředitelka asi nikdy nečetla předpis, že se posádka musí před letem najíst. Oázou klidu byla výpravna.

Milan Ch. - nepřihlášený host (...196.213...)
31.10.2009 22:54

Fotit se nesmělo ani vlakové nádraží a né tak letiště.Pamatuju jak visely u nás na Mošnově cedule zákaz fotografování a to bylo na civilní části letiště!Prostě zákazy byly všude.Spotteři neexistovali a o technice jaká je dnes,si mohli nechat jenom zdát.Ale když byl letecký den,tak se normálně fotilo.

PM - nepřihlášený host (...70.2...)
31.10.2009 22:53

V době, kdy vznikla tato fotka se fotilo zcela bez problémů, pokud bylo čím a na co. Foma, později ORWO, dokonce i film na barevné diáky ORWO, ten vyvolávali pouze v Teplicích.Sehnat rámečky byl ovšem zázrak. Tehdy se na fonii nad Československem mluvilo česky a slovensky, anglicky, z výcvikových důvodů, po dohodě mezi posádkou a ŘLP. Fotografovat z letadla ČSA za letu bylo přísně zakázáno, ale...
Z hlášení provozním složkám se v sedmdesátých letech mohl člověk z chrchlajícího rozhlasu dozvědět, že na linku do New Yorku chrrr chrrrr na stojánce devet chrr jebeivan, zatimco na stojance deset chrrr chrrr jebejosef na linku do Montrealu a Havany. :-)

St.Guenther - nepřihlášený host (...142.236...)
31.10.2009 17:29

Mango: podle hláskovací abecedy OK-NAB, neboli v tehdy používané češtině Oto (Karel Norbert) Adam Božena, dnes by se dávalo Oscar (Kilo November) Alfa Bravo .... to je ten ocas Il-18 schovaný za sloupem...a jen poznámka: protože v té době bylo zakázáno na letišti fotografovat (aby někdo něco nevyzradil západním imperialistům), tak spotteři v pravém smyslu slova neexistovali. Občas se podařilo fotit zaměstnancům letiště, ČSA, nebo vojákům, policajtům (SOOLákům), ale civilům zřídkakdy, bylo to dost o držku a kdyby se na to přišlo, mohl jít "stotter" minimálně k výslechu, ale pravděpodobněji na StB a k soudu pro podmínku, nebo do basy...

misvn - nepřihlášený host (...245.208...)
31.10.2009 17:18

Mango: OK-NAB - B ako Božena

Foxx - nepřihlášený host (...176.7...)
31.10.2009 17:17

Mango: OK-NAB

Celkem 16 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace