Detail fotografie

L410UVP-E20


Autor: Metaxa
Datum pořízení: 09/2009
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 6394×



Kategorie a uživatelská alba

Kategorie:

Další fotografie


Komentáře



ph - nepřihlášený host (...24.85...)
01.12.2009 16:38

To milhaus: Naštěstí je ta informace mylná, v současnosti se chystá výroba 28. serie, pár křídel už se dohotovuje.

Petr Popelář (...84.36...)
01.12.2009 14:03

ph:Jasně, chtěl jsem se zeptat, co se stane, až tyto polotovary dojdou?
Američani údajně zlikvidovali přípravky........

ph - nepřihlášený host (...168.37...)
01.12.2009 14:01

To milhaus: U těchto nových letounů se nejedná o rekonstrukci zkompletovaného letounu, ale o použití "zeleného" trupu + křídla, byť vyrobeného před xx lety.

milhaus (...103.7...)
26.11.2009 21:31

Děkuji všem¨za vyčerpávající info, myslel jsem, že to tak nějak bude, ale nedokázel jsem si představit, že někdo dokáže prodat jako nový něco čemu je vlastně 18 let. To musí bejt sakra kvalitní protikorozní ochrana. mám další otázku, postavila se po roce 2000 nějaká nová 410, nebo jsou všechno jenom rekonstrukce?

PeterV - nepřihlášený host (...68.39...)
24.11.2009 00:10

Dane, všechno je možné. Faktem je že lautr všechny databáze na internetu mají větší nebo menší množství chyb, a pouze detailním porovnáním všech zdrojů dat je možné dospět k nejpravděpodobnějšímu údaji.
Našel jsem moře prokazatelných chyb i v databázi planes.cz která je, pokud je mi známo, udržovaná hobyistama. Na druhé straně, Soviet Transport Database (www.scramble.nl/sovdb.htm) údajně pochází z registrů bývalého SSSR, a rozsah detailů v ní uvedené by tomu i odpovídal. Doposud s touto databází mám dobré zkušenosti.
Z mojeho hlediska problém je že pro Let Kunovice (ať už se dneska jmenuje jak chce) i ty nejzákladnější údaje o L-410, jako např. seznam vyrobených letadel a komu byly dodány, jsou zřejmě stále považované za nejvyšší státní tajemství, jak za "starých časů". Mohl bych už napsat knihu o mojich dlouholetých snahách dostat od Letu i jenom ty nejzákladnější údaje abychom mohli přidat L-410 do našeho firemního Aircraft Performance softwaru.

Dan (...71.191...)
23.11.2009 23:00

PetrV: Staci se podivat do vyrobniho sezamu na planes.cz http: // l410.planes.cz/cs/production_list/ , pravdu ma pan Popelar, nikoliv STD

muhamad - nepřihlášený host (...48.60...)
23.11.2009 16:45

hlavně, že se začíná snad zase dařit, třeba by mohli obnovit i projekt L-610. Dornier dopadl hůř, viděl jsem kdysi na ARD reportáž z rozprodeje majetku po bankrotu, jak nějakej si důchodce koupil poslední DO 328 JET na zahradu

Petr Popelář (...84.36...)
23.11.2009 16:43

Martine tohle je letadlo c/n 092610 tedy pořadové číslo 10 opravdu 26 té serie z roku 1991, ale tento letoun nebyl kompletován.........a tedy c/n 912610 bylo vynecháno-neexistovalo.
Letoun CCCP-67680 byl c/n 912611 je nyní PR-AIA a není to tento letoun.

PeterV - nepřihlášený host (...68.39...)
23.11.2009 16:14

To Milhaus: podle mojich záznamů je toto letadlo z 26-té série jejíž produkce začla v r. 1991, a toto letadlo bylo předáno majiteli 28.08.1998 jako CCCP-67680 (ref. Soviet Transport Database).

milhaus (...103.7...)
23.11.2009 11:17

to je úplně nově postavený stroj, nebo rekonstrukce nějakého ze strojů, které nebyly dodány do SSSR?
Liší se nějak konstrukčně od letadel dodávaných v devadesátých létech?

Celkem 16 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace