Detail fotografie

P-92JS


Typ letadla: P-92JS
Letiště: Mimo letiště
Společnost: F-Air
Registrace: OK-RWY
Autor: jendapilot
Datum pořízení: 06/2008
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 4512×

Popis:

Tecnamy ve skupině s transparenty při návratu na domovskou základnu v Benešově.




Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Zdeněk - nepřihlášený host (...4.152...)
24.09.2010 18:36

To Afisák: Mě osobně to v ničem neuráží.....Když jsou tam ty volačky volné, tak uznejte, že je mnohem hezčí volačka OK-AIR OK-TWR nebo jakákoliv jiná z krásných volaček F-AIRU mnohem hezčí než třeba OK-FOH nebo jiná náhodná volačka.....jde mi o to- když to jde tak proč ne ;)

Jinak Echo mi také nijak nevadí....Létám na sově, a oproti ní mi přijde echo trochu línější (na řízení) ale jinak je to jednoduché a spolehlivé letadélko :)

/// - nepřihlášený host (...228.235...)
29.01.2009 20:59

Krásné foto:-)))
TO Cába: vážený pane,jako začínající letecký nadšenec jsem narazil na toto forum a shledal jsem mnoho Vašich věcných příspěvků.Mám pocit, že jste velice zkušený letec s nemalým rozhledem.S někým podobným bych se chtěl seznámit a podebatovat.Pokud by Vám to nevadilo můžete mně kontaktovat na : nimbuss@email.cz. Předem děkuji a doufám, že se mi ozvete

Michal (ale jiny, nez ten dole) - nepřihlášený host (...64.72...)
29.01.2009 07:47

no vetsina VLA ma 912S a ten ma 100 HP a tim padem je to plus minus stejne jak UL s 80 HP Rotaxem...kratce jsme srovnavali jsme v luftu Eurostara a VLA Harmony - Eurostar stoupal lip s 80 HP, VLA bylo rychlejsi v horizontu. Ale bude tam podstatny vliv vrtule, takze to neni a nebude uplne reprezentativni.

Cába - nepřihlášený host (...201.62...)
27.01.2009 15:07

To jendapilot: Všechno v pohodě Jendo. já ti to neberu. Letěl jsem s echem UL a jsem přeškolenej na Golfa a tyto letadla mě vůbec nenadchli. To už si radši vemu eurostára. Počítám, že vzhledem k tomu, že to má rotaxe 912 tak to bude létat stejně možná spíš díky větší váze hůř než UL Echo. Každý letadlo má svoje klady a zápory. Trošku jsem to přehnal, když jsem to letadlo hanil, ale je to pouze muj názor. O zlínech a Cessnách tu už opravdu bylo napsáno hodně a i když to jsou pluhy(řada 40) tak v sobě mají svě kouzlo a každého přitahují. Pokud si budu létáním vydělávat tak mi bude jedno s čím poletím, ale pokud si budu brát letadlo pro rekreační let tak Zlínek pro mě bude jasná volba. Když sednu do Zlína tak mam naprosto senzační pocit, kterej se v Cessně nebo v jiných UL nedostaví. Něco podobného co tady popisoval Vor.

Prostě České letadlo s Českým motorem nadchne každého letce.

Třeba se sejdem na poháru F-AIRu. Letos si zase brousíme zuby na první místo pokud to Seiner nezjednoduší tak aby to obletěli všichni:-))). Minulej rok to bylo OK.

Eda - nepřihlášený host (...85.217...)
27.01.2009 09:00

To by jeden neřekl, že tato fotka vyvolá takovou diskuzi. Z pohledu afisáka si myslím, že takovéto imatrikulace jsou na nic - při komunikaci si jí ani nemůžete zkrátit, aby nedošlo k záměně letadel.

Michal (ale jiny, nez ten dole) - nepřihlášený host (...64.72...)
27.01.2009 08:49

vsechny sedadla + plne bandy - no, takovych letadel moc neni (teda pokud neresim dvoumistne, tam to vychazi).

Afisák - nepřihlášený host (...113.69...)
27.01.2009 00:26

KGB mi přijde vtipné, rozhodně na tu dobu, ale to vyplynulo z označovací řady, nebo jak to nazvat. VLK, RYS, ILS ... z ničeho nevyplynul, prostě majitel na ÚCL řekl a nebylo to obsazeny tak mu jí dali. Sice DME, ILS, VOR, RWY je letecký, ale ty letadla mi na tyhle imatrikulačky přijdou moc malý, sorry(jako vtipnější by mi přišlo třeba TCN,TCM ...:)) Jo Afisákem se opravdu nechlubim(nenapadá mě co zrovna na funkci Afisáka může být ke chlubení:)), to jsem použil v kontextu prvního příspěvku.

vlci - nepřihlášený host (...208.58...)
26.01.2009 23:55

to honzapilot : Jasně ! Kodýtek byl zvíře:-) Mám ho rád. Jinak transparenty této velikosti jsme začali vlekat až někdy kolem 97 poté co jsme na tuto velikost "dotáhli" vývoj.Při vývoji pomáhal i Z37Turbo .Jinak vlekat na 142 je o "ničom" - nemá rezervu výkonu a není schopna transparent nabrat při malých rychlostech - spadla by. A Čím větší rychlost letu, tím větší odpor a tím menší rozměr transparentu.
Takže jak jsem už napsal, ideální byl Brigadýr, nálet na nabrání do 100, těšně po zachycení cca 80 a pak zase do 100. Mimochodem, existuje spousta foto i videodokumentace z činnosti.

honzapilot - nepřihlášený host (...102.154...)
26.01.2009 23:45

To VLCI :

Noto bych se rád podíval...to muselo být maso :-))) Dnešní rnsparent má 3x30m...
Po převratu se děli věci...třeba když Kodýtek močil za letu z Pionýra rovnou do vrtule :-)))

jendapilot - nepřihlášený host (...188.86...)
26.01.2009 23:37

To Cába: Oukchej, beru to.. Klid zbraním :-) Trochu jsem se chtěl zastat toho letadla, protože myslím že je good. Nechtěl jsem něco camrat proti tobě, ale přišlo mi, že vždycky co se tu objevil Tecnam, napsals pod něj že je to letadlo na h...o. O Zlínech a Cessnách už tady toho bylo řečeno dost.Jinak za uznání fotek děkuju, jsem rád že se ti líbí...

To všem: Honzapilot je můj tatík :-)

Celkem 37 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace