Detail fotografie

SU22M-4


Autor: Milan Cibulka
Datum pořízení: 08/2008
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 3154×



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



juico - nepřihlášený host (...213.51...)
19.01.2009 09:31

Antipumpážní klapky to jsou, ale ovládání systémem regulace sání má jen verze M-3,čili u nás spárky, které fungují zároveň s posunem kužele.M-4 ovládání kužele ani klapek nemá.

PM - nepřihlášený host (...70.2...)
16.01.2009 01:31

Bez vojenského letectva je tu ticho. Jako v Gaze.

Radar - nepřihlášený host (...48.127...)
15.01.2009 09:07

Eliminace problémů s nasáváním vzduchu. Jsou to přisávací klapky ovládané automatickým systémem.

Jose. - nepřihlášený host (...103.219...)
14.01.2009 23:21

Přeji pěkný den, mohu dotaz : co je to za obdélkikové otvory v přední části trupu na úrovni začátku kabiny, ty co jsou kryté otevítatelnými klapkami ?

Radar - nepřihlášený host (...48.127...)
14.01.2009 21:33

Věkoše, Pouchov, Předměřice, Lochenice a Rusek si opravdu užili své

B: - nepřihlášený host (...239.254...)
14.01.2009 21:23

Jouda: Nerval cely Hradec, ale nekteri novinari rvali, "ze rval cely Hradec." Je ale pravda, ze provoz Su-22 byl opravdu i fyzicky citelny.

Radar - nepřihlášený host (...48.127...)
14.01.2009 21:21

Celej Hradec neřval joudo. Jenom pár lidí v čele se superprimátorem Dvořákem. Ano přesně s tím, který na jednom Ciafu prohlásil, jaká že je to škoda, že Hradecké letiště už není co bývalo.
A já na té stojánce fakt málem řval taky, ale smíchy, kdy jeden z pilotů přelétávajících Sučka na Slovač to ještě na stojánce okouřil a smetl Frenkího schovanýho za Suezem (startovací agregát) + zametl stojánku.
Ale jinak smutno opravdu bylo...

Martin Kotek - nepřihlášený host (...233.179...)
14.01.2009 19:39

Zlaté časy ,kdy byl CIAF v Hradci v Brně to stojí za h...o škoda:-(

jouda - nepřihlášený host (...100.185...)
14.01.2009 16:38

ale vždyť celej Hradec řval "ať se letiště zruší !!!" paradoxně opět celej Hradec řval, když se CIAF přesouval do Brna :-)

Radar - nepřihlášený host (...48.127...)
14.01.2009 14:59

2220. Původně s chybným číslem jako 2720 od roku 1984 v Pardubicích u 47. průzkumného pluku, poté po výměně 47.pzlp s 30.bilp, sloužila již jako 2220 v Hradci Králové. Po rozdělení ČSFR přelet do Malacek. Tenkrát bylo smutno na Hradecké stojánce. Navíc s vědomím, že 47.pzlp se za půl roku rozpustí úplně...

Celkem 10 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace