Detail fotografie

A319-112


Autor: Metaxa
Datum pořízení: 05/2008
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 11120×



Kategorie a uživatelská alba

Kategorie:

Další fotografie


Komentáře



Luky - nepřihlášený host (...70.130...)
17.10.2010 23:16

Pokud vím, tak na dálkovkách je obrovský zisk z přepraveného carga. Korejec do PRG vozí pokaždé cca 10 tun carga, Delta podobně. Do 319 se vejde při plně obsazeném letadle (132 lidí = cca 130 kufrů) shruba 300-400 kg carga. Náklady na let tudíž musí zaplatit cestující sami. Tzn, že cena letenky u ČSA bude jistě o mnoho vyšší než u společností používajících widebody. Konkurenceschopnost se tudíž ztrácí.

M - nepřihlášený host (...161.158...)
14.10.2010 10:12

319 od ČSA (OER a PET) mají zvýšený dolet a s mezipřistáním v Taškentu to zvládnou.
Co je vůbec na wide body? Trubka jako trubka, klima funguje stejně a procházet se můžete jak tam i tam. Pokud bude zrovna servis na palubě, budete vadit letuškám i ve větším éru...
Důležité je, aby se to vyplatilo.

Miros - nepřihlášený host (...195.220...)
12.10.2010 18:08

Ted třeba letí A319 z Pařížš do N'Djameny v ČADu...

Dan (...195.169...)
12.10.2010 15:31

M: To je 318 (CorporateJet), nikoliv 319... ale urcite treba u Air France (Afrika), Qatar Airways (severni Evropa) ci Lufthansy/Privatair (USA) se 319LongRange podivaji docela daleko...

TN - nepřihlášený host (...208.176...)
12.10.2010 15:28

to M: z londýn-city, že?

M - nepřihlášený host (...160.176...)
12.10.2010 14:11

Nápad létat do Hanoje je zajímavý, chtělo by to ale více místa pro cestující, aby se zvýšil komfort. Fandím ČSA!
Pro rýpaly ohledně dálkových 319: existuje linka LON-NYC s 319...

Dan (...195.169...)
12.10.2010 07:59

Luky: No prave "jak"... to je ta vyzva k vymysleni. Zrovna A319 (ACJ) je docela dalkove letadlo, na stredni trate ho spolecnosti honej rady.
Snad si nekdo nemyslel ze si CSA koupi nejake A340 a nastoupi na dalkove trhy :-o... lepe zkouset postupne nez spadnout do jeste vetsi zumpy.

Luky - nepřihlášený host (...162.8...)
12.10.2010 07:45

To je fakt gól! Ve 21 století lítat dalkovou linku s letadlem pro 130 lidi,do kteryho se nevejde skoro źádný cargo a ještě s mezipřistáním....jak by mohla ČSA konkurovat jinym společnostem,který tuhle linku lítají s odpovidajicim letadlem?

Miros - nepřihlášený host (...195.220...)
12.10.2010 01:43

Které z A319 ČSA má kratší dolet? Tuším, že 2 z nich nejsou "dálkový"

boeingfan - nepřihlášený host (...179.77...)
12.10.2010 00:13

Ja slysel mezipristani v Tashketu je skoro jedina varianta, jina ani nebude, pokud OK bude litat do Hanoje

Celkem 27 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace