Detail fotografie

TU154M


Autor: Václav Kudela
Datum pořízení: 25.03.2008
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 3980×

Popis:

25.03. Speciál s náhradním dílem pro porouchaný Canadair Regional Jet EW-100PJ, který na zpáteční cestě odvezl cestující linky Praha - Minsk

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Milan Cibulka - nepřihlášený host
29.03.2008 15:33

Já se nezlobím a díky za názor a diskuzi.
A klidně si můžeme tykat.Já si na nic nehraju a jsme všichni tak trochu prastěný vrtulí.

Andre - nepřihlášený host
29.03.2008 15:14

Díky za reakci pane Cibulko. Rozhodně jsem svou reakcí nechtěl moralizovat nebo nějak kritizovat. Kdo je bez viny ať hodí kamenem jak se říká. Proto mě i zajímala vaše odpověď a důkazy a ty jsou dost pádné, že je to skutečně rozhodnutí padlé na hlavu neboť pokud i přímo umožňují používat net tak tady rozhodně nejde o finance a čas zaměstnanců strávených u netu v pracovní době na svých záležitostech - úkaz tolik rozvinutý zejména u státních úřadníků . Možná by bylo zajímavé kdyby nám nějaký důkaz na svou obranu proč to vykonali dal nějaký představitel vrcholného managmentu ČSA. Ikdyž docela začínám pochybovat, že nějaký vůbec mají. Snad jedině strach.Strach o teplá místečka.Neboť nerozumím sice co všechno potřebuje letecká společnost s padesáti letadly ale osobně se mi zdá,že kancelářských míst je tam oproti těm co skutečně něco tvoří až příliš. Takže díky za vysvětlení. Hezký den

Milan Cibulka - nepřihlášený host
29.03.2008 13:02

Andre:
Tady nejde o zákaz používání internetu jako takového,ale o zákaz jen vybraných stránek,což mě silně připomíná cenzuru za komunismu.Připomenu větu z filmu Černí baroni:Jen my-Strana rozhodujeme o tom,co je tady krásné......
Jistě,uznávám,že na to vedení ČSA má právo,ale vyvolalo to jen posměch a nedůvěru ve vedení firmy.
Samozřejmě,když jsou zakázány různé pornostránky,seznamky nebo on-line hry a jiné kraviny,tak s tím bez výhrad souhlasím.
ČSA přes svojí vnitropodnikovou počítačovou síť umožňuje svým zaměstnancům připojení na internet.Před připojením je třeba zadat své jméno a heslo,které dostane každý zaměstnanec přidělené správcem sítě.Díky tomu se dá sledovat a vysledovat,kdo,kam a na jakou dobu se připojil.
Nemůžu tady citovat nebo zveřejňovat vnitropodnikovou normu o používání internetu,abych nevynášel podnikové informace,ale je tam zhruba napsáno,že přístup na internet má každý pzaměstnanec společnosti a stále.Já to chápu jako určitý benefit od zaměstnavatele pro zaměstnance.
Kdyby ČSA nechtělo,aby se zaměstnanci v pracovní době zabývali internetem,tak by takovou věc vůbec neudělali a internet by zkrátka na pracovištích ČSA vůbec nebyl.Měli by ho jen zaměstnanci,kteří ho prokazatelně potřebují ke své práci.
Nevím proč,když mi zaměstnavatel přístup k internetu umožňuje,tak bych se na něj o přestávce nebo při čekání na další práci na něj nemohl podívat.To mám např. 15minut sedět na židli a koukat do zdi?Nebo hrát karty?To se přece v pracovní době taky nesmí nebo ano?
A nevěřím nikomu z těch,kteří tady napsali tyhle mentorské komentáře,že si své pracovní povinnosti plní na 100% a pracovní dobu využívají dokonale a beze zbytku jen pro svojí práci a pro svého zaměstnavatele.Pánové,kolikrát si v pracovní době uvaříte čaj nebo kafe nebo vykouříte v klidu cigaretu?Jistě,je to záležitost na 5-10minut,ale při 5cigaretách nebo kafích v pracovní době jste okradli svého zaměstnavatele minimálně o dobrých 30minut,které máte zaplacené.
A neříkejte,že to tak není.

Andre - nepřihlášený host
29.03.2008 11:26

Ani jsem nečekal takovou odezvu. Já to chlapci nemyslím zle, ale ať máte přestávky jaké máte, logicky bych se na internet placený mým zaměstnavatelem měl dívat jen na věci které využiji pro mého zaměstnavatele. Takže tvrzení, že se dívám v přestávkách je trochu alibistické. Nevím co bych řekl zaměstnanci, kdyby mi v přestávce jezdil s autem nebo řezal na strojích. Pracoval by na svém a používal by mé stroje. "Vždyť má přeci volno ne tak si může dělat co chce". Pravda náklady na net a amortizaci počítače nejsou takové ale princip je stejný /ikdyž při počtu zaměstnanců ČSA by to možná hodilo slušné číslo/. Něco jiného je když jde o dohodu a ten dotyčný se normálně dohodne, že to využije pro svou potřebu. Nechci se zastávat ČSA, máte pravdu neznám jejich vnitřní předpisy pravdou ale zůstává, že na to mají právo něco někomu znepřístupnit a nakonec vy u nich nemusíte pracovat. Máte svou volbu. Napsal jsem 26.3. svůj postřeh neboť kritizujete, že je to jako za komunismu a přitom se tak vlastně chováte sami. Sám něříkám, že bych to nikdy neudělal a nevyužil, sám však dnes vidím co stojí každá minuta elektřiny, každý šroubek každý zbytečně projetý kilometr. On i ten mail na liště vás rozptyluje od práce. Nebo už jste viděl třeba strojvůdce, že by si pustil třeba televizi v lokomotivě? To, že to nějakému zaměstnavateli nevadí je jen jeho dobrá vůle. Takže pánové Cibulko a Leoši jistě své pracovní povinosti vykonáváte vzorně. Přesto ten pčítač, ten proud , připojení ve volném čase platíte? Pokud vám to zaměstnavatel neumožní je to jeho rozhodnutí a ne hned komunismus! Možná jsem neměl vůbec reagovat, neboť bych tady raději řešil a příjemně si pokecal na téma letadel,barev či co kde jaké letadlo to či ono spáchalo ale nedalo mi to nereagovat. Dost často se dnes setkávám s tím jak něco kritizujeme a už se vůbec nepokusíme vžít do situace toho druhého , proč to či ono vlastně udělal. Možná bychom změnili názor.Proto i nad případem ČSA jsem přemýšlel a rozumím mu. Snažím se pochopit i vás. Třeba napíšete argument, který nás přesvědčí.

Kofi - nepřihlášený host
28.03.2008 16:40

Musím se zastat Milana. To, že v pracovní době jdu např. na planes.cz, tak na tom nevidím nic špatného. Když mám všechnu svou práci hotovou, proč ne? To, že ČSA zablokuje přístup na net svým zaměstnancům je v dnešní době plné informací krok zpátky.
Pro Petra Lišku: Net v práci k práci potřebuji, abych si třeba zjistil zpoždění lodí a dle toho mohl plánovat nakládku na vlak a jestli si k tomu otevřu okno se soukromým mailem mého zaměstnavatele vůbec netrápí..A nemám pocit, že bych pracoval jako za socialismu.

Leoš - nepřihlášený host
28.03.2008 16:38

Petr Liška:
Vážený pane Liško, přečtěte si prosí pozorně příspěvky o přístupu k netu, pokud mám v práci nárok na přestávku, je moje věc jak s přestávkou naložím a pokud zaměstnavateli nevadí, že ji strávím na netu, tak nevím co tady Vy řešíte. Za minulého režimu měli zaměstnanci jisté výhody, které sice nebyly nikde psané, ale nikomu nevadilo, když si někdo udělal mimo pracovní čas nějakou fušku na firemní mašině. Nejste Vy náhodou soukromý podnikatel????????

Milan Cibulka - nepřihlášený host
28.03.2008 15:12

Petr Liška:
Co jsi to tu napsal za blábol???
Inu,potvrdilo se mi to,co už jsem o Tobě slyšel dávno,ale nechtěl jsem tomu moc věřit......

Petr Liška - nepřihlášený host
28.03.2008 00:54

Všimněte si, jak často jsou kanadské výrobky porouchané:
Challenger vládní letky: praskalo mu okno za letu, v LIS přední noha, Dash 8-402 SAS po třech podobných kolapsech hl. podvozkové nohy stojí jako mrchy v CPH.
Nyní musel starý Tupolev letět jako náhrada.
Odpověď nějakému předdiskutujícímu: TU-154 jistě velikostí nebylo třeba, ale kde má malá společnost vzít adekvátně velký letounh, když jí nedávno 1 tohoto typu (CRJ) havaroval v Jerevanu a nyní má druhý poruchu v PRG a další jsou na pravidelných linkách...

Petr Liška - nepřihlášený host
28.03.2008 00:50

Zajímavé je, že stejní lidé, kteří křičí, že podniková cenzura je jako za socialismu, chtějí pracovat jako za socialismu, tj. v pracovní době si dělat na strojích zaměstnavatele soukromé věci.
Dělené směny má i spousta jiných pracovníků, zvláště v dopravě - řidiči busů MHD, vlakové čety u drah a JISTĚ v mezičase nemohou na podnikový internet.
TAK SI ROZMYSLETE, ZA ČÍM SI STOJÍTE (názor může být různý, ale musí být konzistentní. Tj. buď socialisticky pracovat a žít, nebo kapitalisticky pracovat včetně neokrádání svého zaměstnavatele).

Milan Cibulka - nepřihlášený host
27.03.2008 18:41

Leoš:
Díky za rozumný názor.

josef a andre:
A navíc,nejde o internet jako takový,ale o nesmyslný zákaz domácích stránek týkajících se letectví.

Celkem 25 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace