Detail fotografie

L410UVP-E


Autor: Petr Volek
Datum pořízení: 11/2007
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 3796×



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Albert Orlita - nepřihlášený host
03.02.2008 21:59

pás gumy na trupu má jen chránit před odletujícími kousky ledu od vrtulí. Na náběžných hranách jsou gumové pásy, které v sobě mají podélné dutinky, které se pak při odmrazování nafukují stlačeným vzduchem a tak mechanicky odlamují námrazu z náběžných hran křídel a ocasních ploch (systém Goodrich, také francouzský Kléber a u nás to vyrábí tuším Gumotex Břeclav). Stlačený vzduch se získává odběrem za kompresorem motoru. Vrtule mají u kořenů listů nalepené gumové povlaky, které mají v sobě topné odporové dráty. Zbytek námrazy na ostatních částech listů odletuje odstředivou silou

Franta - nepřihlášený host
03.02.2008 20:53

Honza K : Dik. Takže ta guma je potom zohrievaná zvnútra elektricky alebo teplým vzduchom z motora ?

peca - nepřihlášený host
31.01.2008 18:14

a jeste ten pas gumy je na vsech seriich i tech nejnovejsich tohle je jedno z mala letadel ktere to nema protoze je provozovano vyhradne v teplych podminkach nema ani odmrazovaci pasy na kridlech a na vop a sop a ma jen jeden alternator ale techto letadel moc neni tohle je spis vyjimka

Honza K. - nepřihlášený host
30.01.2008 22:39

Franta: Ten pás měl za účel chránit trup před odlétáváním ledu z vrtule při odmrazování. A není to nakreslený pás ale kus gumy. Má to třeba i letadlo ATR42/72

Franta - nepřihlášený host
30.01.2008 22:12

Mňa by zaujímalo, prečo na niektorých strojoch, hlavne skorších výrobných sérií, bol na úrovni vrtulí na trupe namaľovaný čierný pás.
Aký bol / je jeho význam ? Ďakujem za odpoveď.

Petr Minařík - nepřihlášený host
30.01.2008 02:15

Vsadím se, že Lima plakala z toho setkání štěstím. :-)

Celkem 6 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace