Detail fotografie

B737-86Q


Typ letadla: B737-86Q
Letiště: Mimo letiště
Společnost: Travel Service (TVS/QS)
Registrace: OK-TVC
Autor: Mirek Šedý
Datum pořízení: 10/2007
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 22156×

Popis:

Na letu mezi švédským Vasteras a francouzským Le Touquet




Kategorie a uživatelská alba

Kategorie:

Další fotografie


Komentáře



EquatorialFlyier - nepřihlášený host (...183.146...)
18.10.2011 14:43

A jeste jedna poznamka pro "AL" pod carou - autor "bla" ma naprostou pravdu, to skutecne JE vyska 41000 neb ma na mysli nastaveni na AFCS(nebo jakou kluci od Boeingu pouzivaj teminologii). Takze look again, ALTITUDE 41000!

EquatorialFlyier - nepřihlášený host (...183.146...)
18.10.2011 14:38

No nechci bejt hnidopich, ale pokud tu nekdo poucuje o vyskach a letovych hladinach, tak letovou hladinu 41000 skutecne neznam a zrejme s ni maji tu cest pouze piloti raketoplanu. Zde bych to spis videl na FL410, right?

Dan - nepřihlášený host (...24.88...)
10.03.2010 19:40

CAT III C - Airbus A 380, měl jsem tu čest. Dan.

MH - nepřihlášený host (...176.239...)
04.07.2009 16:38

Všechny B737NG mají CAT III A nebo za příplatek i CAT III B

Otakar Svatek (...176.174...)
05.08.2008 01:43

tady něco nesedí....OK-TVC má CAT 1. ONLY...

domajs - nepřihlášený host
22.11.2007 20:07

to tomáš:díky to mě nenapadlo ale je to pravda no .....

Tomáš - nepřihlášený host
22.11.2007 14:33

zjednodušeně pouze CAT III A proto že B 737 nemá autopilotem řiditelnou směrovku

domajs - nepřihlášený host
21.11.2007 18:21

to tomyy111:CAT III A je způsob přiblížení za nízké dohlednosti-LVP (low visibility procedures) a CAT IIIA se zahajuje při dráhové dohlednosti 600m a nižší a nebo při spodní základně oblačnosti 60m nebo níž.Zahájení postupů LVP aktivuje řídící TWR a ÄPP informuje piloty prostřednictvím zprávy ATIS (například pro provoz LVP je na LKPR stanovena max.kapacita letiště 24 pohybů za hodinu)a přistání CAT IIIA musí být narozdíl o CAT II provedeno na autopilotovy a oba piloti musí mít kvalifikaci pro přiblížení třetí kategorie a výška rozhodnutí u CAT I -200Ft CAT II -100Ft a CAT IIIA-50Ft (existuje dokonce CAT IIIC u kterého není výška rozhodnutí a dráhová dohlednost je bez limitu,ale letadla které umí CAT IIIC opravdu neznám :-)) Tak snad jsem vám to aspoň trochu vysvětlil jo a ještěodpovim autorovy TOM na otázku Proč to éro má povoleno jenom CAT III A? no proto že nic víc už nejde,tedy co se B737 týká :-))

tomyy111 - nepřihlášený host
20.11.2007 22:12

co vůbec znamená CAT III A ???

Michal Adamicka - nepřihlášený host
19.11.2007 20:38

Pozdrav panu Salgovi na pozici first officer od kluku z tezke CSA:-)A hodne uspechu v zamestnani...

Celkem 15 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace