Typ letadla: | IL62M |
Letiště: | Almaty - International (ALA/UAAA) |
Společnost: | BGB Air (POI) |
Registrace: | UN-86507 |
Autor: | Mirek Šedý |
Datum pořízení: | 07/2007 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 3844× |
Hmmmm :-)
Myslíš IL-62 s původními Kuzněcovy NK-8, nebo modernizované IL-62M s výkonnějšími Solovjevy D-30 ? U ČSA lítaly obě verze, a obě verze měly výkon stejně na hovno. Ve výškách nad letovou hladinou 300 musel být stroj v náklonu až 5%, což pro letušky znamenalo vozit vozíky pořád z kopce a do kopce. O čelním odporu letounu pak nemluvě. Pamětníci vyprávějí o startu plně natankovaného letadla do Havany úplné horory. Takže si nejsem jistej, jestli mluvíme o stejným letadle.
Tomáš:Vkon motorů???? Kdy jim v horizontu jeden chcípnul, tak to poznali jen na budíkách:-D
To: Dědek
piloti na IL-62 nedají dopustit, protože s nima nemoh' lítat kdekdo, to byla šlechta. Ale motorovej výkon měla IL-62 tak slabej, že neudržela horizontální let, neustále letěla trochu ve stoupavé poloze, proto měla šílenej frontální odpor a tím pádem i spotřebu. Kdepak, VC10 to prostě nebyla, i když je to jinak slušná kopie :-)
Pepa:
Opět chyba.Tohle není bývalá IL-62M ČSA.Je to ex CCCP-86531.
Studijní fotka rozdílu mezi pruhem Aeroflotu a ČSA je tady:
www.airliners.net/open.file/0265653/L/
Bývalo to letadlo ČSA? Podle barev to tak vypadá...
Il-62 a BAC 1-11 v plnom nasadení.
To letisko je môj raj.
chtěl bych tě vidět s těma motorama v tvém autě :-)
slabý motory?...řek bych dost silný ne?ale taky hladovíma..
No, raketa.......s temi slabymi motory moc ne, ale na pohled je to ero krasny....
Celkem 10 záznamů
Copyright © 1999-2025 planes.cz | Redakční systém
Pánové, s Tomášem se nehádejte. Jistě je odborníkem na slovo vzatým(podle použitého slova "náklon").