Detail fotografie

AN225


Autor: Tomáš Kverka
Datum pořízení: 29.09.2006
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 15301×

Popis:

29.09.

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



kos - nepřihlášený host (...201.51...)
05.12.2011 12:27

To.wooony
koukám,že at se kouknu na diskuzi o letedlech,nebo o čem koliv jinýho tak jsou tam paka.Nezlob se na mě jak můžeš někoho napadat ,že se mu líbí něco jiného než tobě.Umíš si představit svět kdyby se všem líbila stejná auta,letadla,barva ženská apod. Takže prase seš ty a to velký

Peter ms - nepřihlášený host (...103.232...)
19.12.2009 21:21

Panove, ze vam to stoji za to komentovat taketo bezmyslienkovite nazory pana Georgesa... ja sa tiez zdrzim komentara k timto jeho hodnotnym prispevkom do diskusie ktoru si ocividne zmylil.

Kazdemu kto ma lietadla a letectvo skutocne rad a vidi trosku dalej za horizont Boeing/Airbus tak musi pri pohlade na tento stroj zaplesat srdce. Tento stroj mozno nema najnovsie displaye v kokpite a nema kompozitny korpus alebo ultra usporne motory a "intuitivne" ovladanie ktore zvladne kazda cvicenejsia opica zapnutim autopilota ale tento stroj ma uzasneho "ducha", nieco co sa da len tazko popisat slovami. Toto "masovo" vyrabane lietadla podla mojho nazoru nemaju. Verim tomu ze pilotovat tento kolos alebo uz len obycajny let ako pasazier musia byt obrovskym zazitkom na cely zivot. Mimochodom, Georgesove tvrdenie ze Antonov 224 je ruske lietadlo svedci o jeho leteckych znalostiach.

Airbus 380 sa mi tiez ako leteckemu fandovi libi, ale na druhu stranu ho vidim len ako prostriedok ako vygenerovat co najviac penazi za co najmensiu muziku - odviest co najviac "nakladu" za cenu mackania sa v jednom lietadle za co najmensie naklady s co najvetsim ziskom. :) Tim samozrejme netvrdim ze to je spatne.

Michal - nepřihlášený host (...228.94...)
30.06.2009 09:24

V 89tém jsem viděl Mriju s Buranem na zádech startovat z ruzyňského letiště-zážitek! Skutečně majestátní mašina, a podle toho, co s ní předváděli na Aerosalónu, je zatraceně přemotorovaná. Akorát mám dojem, že nákladový prostor není přetlakový, takže za letu posádka nemůže zkontrolovat náklad a nelze převážet např. auta s nafouklými pneumatikami :-)

Anonov - nepřihlášený host (...177.177...)
24.03.2009 20:57

A380 je hnusný a.

wooony - nepřihlášený host (...70.172...)
24.02.2009 10:50

Fuj airbus380 komu se to libi je prase muj nazor kdyt je to tak hnusny

Solid Snake - nepřihlášený host
26.05.2008 16:08

Mladíku, Hughes H4 má ze všech největší rozpětí a na výšku je stejný jako Autobus380, sic je nejkratší z nich. Tu máte obrázek:

en.wikipedia.org/wiki/Image:Giant_planes_comparison.svg

Shell - nepřihlášený host
20.03.2008 16:52

Jen tak pro doplnění: rozpětí křídel An-225 88,4m; A-380-800 79,8m; B-747-400 64,4m ;; délka An 84m; A 73m; B 70,7m ;; An cca8m ;A 6,58m; B 6,1m

17.11.2007 22:22

To:Georges
Tak hele Ty "odborníku",odkdy je Antonov ruský výrobce letadel?
Koukám,že ty když vydíš nastavenou prdel ze západu,tak jí ochotně prolezeš,že jo?
Tohle letadlo už alespoň něco dokázalo a podle mě ještě dokáže.Co umí ten Tvůj miláček A380?Krom toho,že je to nejvošklivějí letadlo na světě a je to naprosto zbytečný počinek???

Petr Minarik - nepřihlášený host
26.10.2007 22:23

Mrija je milnik na konstrukcni ceste. S tim nic nenadelaji ani odpurci ani priznivci. Je v ni predevsim duch letectvi a touha jit stale kupredu. Pro Sibir a kanadska Severni teritoria by uspech Mriji byl resenim. Jsou mista, kde se v budoucnu ekonomicky vyplati. Na sanich se vse vozit neda. Uvidime.
Ta fotografie je nejen dobra. Nazorne ukazuje, ze co se ma rychle protlacit vzduchem, musi mit zakonite elegantni tvar. At uz je to zavodni jachta nebo transportni letadlo.

vojta - nepřihlášený host
18.07.2007 11:54

Máš naprostou pravdu hansb.

Celkem 18 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace