Ryanair překvapil. Řada pozitivních změn pro cestující.

  • 18.02.2019 08:00

14. února vyhlásil Ryanair řadu nových a vesměs zajímavých iniciativ směřujících ke zlepšení spokojenosti zákazníků. Není jasné, zda se impulzem stala změna na vedoucích manažerských pozicích, rostoucí nespokojenost zákazníků, nebo obojí. Většina zlepšení se přitom bude týkat zejména cestujících, kteří služeb společnosti využívají pravidelně.

  • Záruka nejnižší ceny – pokud cestující najde během 3 hod. po zakoupení letenky levnější cenu, bude mu proplacen rozdíl a navíc dostane kredit 5 EUR/GBP ve službě MyRyanair.
  • Bezplatné změny rezervace do 48 hod. – cestující může bezplatně změnit letenku do 48 hod. od zakoupení.
  • Dochvilnost – společnost garantuje lety s dochvilností 90 %, s výjimkou případů, kdy zpoždění vzniklo vinou řízení letového provozu. Jako kompenzaci poskytne 5% slevu z nákupu letenek následující měsíc.
  • Kompenzace – žádosti o výplatu kompenzací podle směrnice EU261 posoudí firma do 10 dní od podání. Call centrum pro podporu zákazníků bude pracovat nepřetržitě, s čekací dobou do 2 min.
  • Ochrana životního prostředí – firma přestane do 5 let používat plasty.
  • Ryanair Choice – za 199 EUR/GBP ročního poplatku získá cestující bezplatný výběr sedadla, službu fast track a priority boarding.
  • Nová digitální rozhraní – firma spustí nový vyhledávač letenek, prodej lístků na sportovní akce a digitální průvodce a zajistí rychlejší odezvu na mobilních zařízeních.
  • Nové letouny – v dubnu nasadí první nový Boeing MAX 200 s novým interiérem. Dokonce slibuje větší rozteč sedadel. 

Pozornému čtenáři neunikne, že některá zlepšení jsou více méně kosmetické změny a mají asi malý praktický význam, jiná je třeba definovat. Na webových stránkách společnosti se např. neuvádí (alespoň v době psaní příspěvku), co se rozumí pod pojmem dochvilnost resp. zpoždění. To samozřejmě může znamenat cokoliv. Nicméně nelze pochybovat, že firma udělala nečekaný krok k zákaznické spokojenosti.

Počátkem měsíce oznámil Ryanair, že bude fungovat jako skupina a posunul Michaela O’Learyho na pozici Group CEO, kde bude dohlížet na divize Ryanair DAC, Ryanair Sun, Ryanair UK a Laudamotion. Každá z těchto jednotek bude řízena přímo jednotlivými CEO, což dlouholetého ředitele odsunuje z přímého řízení a každodenního managementu. (Foto: Ryanair, planes.cz)


Související fotky


Související články

Komentáře



Nebyly vloženy žádné komentáře.

Partneři


Reklama
Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace