Detailní zobrazení v systému ANOMS8
Mapové zobrazení systému ANOMS8
Měřicí stanice systému ANOMS8
Číslo
|
Místo měření
|
Číslo
|
Místo měření
|
1
|
Jeneč
|
8
|
Horoměřice - střed obce
|
2
|
Červený Újezd
|
9
|
Přední Kopanina
|
3
|
Unhošť
|
10
|
Horoměřice - JV okraj
|
4
|
Pavlov
|
11
|
Řepy
|
5
|
Hostivice
|
12
|
Bíla Hora
|
6
|
Dobrovíz
|
13
|
Suchdol
|
7
|
Kněževes
|
|
|
Laboratoř měření hluku na letišti Praha-Ruzyně
All hello! God site
In actual fact very good site...successes are in advancement
Pěkně vypečená záležitost,
garnitura za rozvoj Ruzyně nám servíruje soutěže za tichá letadla a je nějaké tiché letadlo ? - je - to co nelétá.
Romul : Je to důsledkem zvýšení tahu motoru z důvodu např. změny přistávací konfigurace = vysunutí podvozků, nebo přistávacích klapek. Dalším důvodem může být přiblížení se k minimální rychlosti (tzv. pádové) z nejrůznějších důvodů. Prudkým zvýšením tahu motorů lze takovou situaci napravit.
Zeptám se laicky. Při přistání na dráhu 31 kdy přelétají letadla Vestec (těsně před Prahou), se u některých letadel prudce (nepříjemně) změní zvuk, který vydávají, jako by došlo ke změně otáček motoru, jako když řidič auta podřadí na nižší převodový stupeň. Čím je to způsobené?
v dobe jedne drahy a v soucasnem provozu dle me nema cenu resit kudy kdo leta
jsou instrument trate a pokud jde nekdo na visual tak si sam zvoli kde se napoji do osy, obcas to nejakemu visualu nevyjde a dela pak kolecko
visual musi byt povolen RLP
Na odlet jsou standard trate, ale z duvodu hustoty provozu jsou ruzne zkratky
JaM: Jistě, ale body jsou v obou mapách stejné jen s tím rozdílem, že ta, co jsem odkázal, má na druhé straně i jejich souřadnice. A to je pro lidi, co chtějí srovnat nominální dráhy letu se svým bydlištěm či jinou oblíbenou pozorovatelnou, docela užitečné.
Kde tedy mají být letadla usazená "na paprsku"? Na FAFu tedy nutně být nemusí, ale ve vzdálenosti 4,5 nm od prahu dráhy už by snad být měla (~2600 ft), ne? No a to je zhruba pozice suchdolského hlukového mikrofonu č. 13. Je s podivem, že tenhle monitor není soutěžní, když udává zhruba o 3 dB vyšší hodnoty leteckého hluku než soutěžní Horoměřice JV. No a právě nad Suchdolem bych čekal mnohem větší rozptyl hodnot než nad Horoměřicemi, protože část letadel tu ještě letí bez podvozku. Ostatně podle 2.22.3.2.1 2) až do 4 nm od prahu by měli mít "maximálně střední nastavení klapek a zasunutý podvozek".
Já na rozdíl od AC mám se SkyEurope spíše dobrou zkušenost, protože většinou vysunují podvozek až nad polem mezi Suchdolem a Horoměřicemi, takže jen tiše prosviští. Je otázkou, do jaké míry tohle piloti můžou ovlivnit, a kdy je dřívější vysunutí podvozku vynuceno řízením letového provozu (aby se v hustém provozu všichni pěkně vešli na dráhu).
Létá se většinou ILS-DME přiblížení.
link://lis.rlp.cz/ais_data/aip/data/valid/a2-pr-isdm06.pdf
Nicméně většina letů je vektorována, takže ty pozice FAF nelze brát jako bernou minci.
AC: Tady je mapka, na její druhé straně jsou uvedeny přesné souřadnice zmíněných bodů:
link://lis.rlp.cz/ais_data/aip/data/valid/a2-pr-nbdm06.pdf
Pak už jen stačí souřadnice nasázet do Googlu nebo jakékoli jiné mapy. Třeba FAF = PR06F je uprostřed lesa na levém břehu Berounky SSV od Nižbora. Ale v tomhle směru se stejně nesoutěží. Soutěží se jen ve směru 24.
Celkem 20 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Hallo everybody! I want say, that for you good site, successes to you