Fotoseriál - šrotování TU134 / TU134 scrapping

V říjnu 1995 byly po vyřazení sešrotovány u hangáru E dva Tupolevy 134 ČSA. Ve fotografiích se vracíme k posledním dnům letadel registrací OK-EFJ a OK-EFK. U posledních dvou fotek si povšimněte brzdícího štítu pod trupem letadla v plně otevřené poloze. Ten se používal při přistání pro aerodynamické brždění. Poměrně krátce po uvedení do provozu však bylo používání tohoto brzdícího štítu zakázáno (pro problémy s kloněním na hlavu po vysunutí) a ovládání z pilotní kabiny (štít se ovládal vlevo od kapitána na bočním pultu, vysouval se pomocí elektromotoru) odpojeno.

Foto: DS
Foto: DS
Foto: DS
Foto: DS
Foto: DS
Foto: DS
Foto: DS
Foto: DS
Foto: DS

Autor: DS



Související kategorie

Komentáře



Petr Minařík - nepřihlášený host
14.06.2008 14:21
Proč potomkům udělat radost?

Stejně jako u OK-KBN je rozebrání mašiny provedeno odborně a proto tolik nebolí. Bolí jen skutečnost, že děti ani vnuci nepostojí v obdivu před "érem, ve kterém letěli jako malí k moři".
Do Kbel je totiž z Ruzyně tak strašně daleko a těch pár kaček za šrot aerolinka nutně potřebovala k přežití, že-e? Když přiletěla stotřicetčtyřka ČSA na Heathrow, okolní posádky si ji fotily. Líbily se její elegantní linie i livery OK-jet.

Celkem 1 záznam

Partneři


Reklama
Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace