Fotoseriál – šrotování IL62 / IL62 scrapping

V únoru 1997 byl v Praze sešrotován Iljušin 62 ČSA registrace OK-KBN. Poslední měsíc jeho životnosti můžete vidět na následujících fotografiích. . . . . . . . . . .        

OK-KBN 30.01.1997 (foto: DS)
OK-KBN 17.02.1997 (foto: DS)
OK-KBN 17.02.1997 (foto: DS)
OK-KBN 17.02.1997 (foto: DS)
OK-KBN 17.02.1997 (foto: DS)
OK-KBN 22.02.1997 (foto: DS)
OK-KBN 22.02.1997 (foto: DS)
OK-KBN 22.02.1997 (foto: DS)
OK-KBN 25.02.1997 (foto: DS)

Autor: DS



Související kategorie

Komentáře



Honza z Prahy - nepřihlášený host
27.07.2005 23:31
Proč nespolehlivé?

Ivane z Plzně, v 70. a 80. letech jsem při transatlantických letech Praha - Havana a zpět na palubách IL-62 ve zdraví přežil celkem cca 140 hodin. A to bez jakýchkoliv problémů. Coby letecký fanda dodnes vzpomínám 1. na nespornou krásu tohoto letadla, 2.na pohodlí jeho kabiny a 3. na fantastický zvuk jeho motorů. Jsem opravdu vděčný za to, že jsem měl možnost v tomto dnes již veteránu létat.

Honza z Prahy - nepřihlášený host
27.07.2005 23:30
Proč nespolehlivé?

Ivane z Plzně, v 70. a 80. letech jsem při transatlantických letech Praha - Havana a zpět na palubách IL-62 ve zdraví přežil celkem cca 140 hodin. A to bez jakýchkoliv problémů. Coby letecký fanda dodnes vzpomínám 1. na nespornou krásu tohoto letadla, pohodlí jeho kabiny a fantastický zvuk jeho motorů. Jsem opravdu vděčný za to, že jsem měl možnost v tomto dnes již veteránu létat.

Ivan z Plzně - nepřihlášený host
14.07.2005 14:37
Proč až tak pozdě?

Já vím,že můj příspěvek už asi nikdo číst nebude,ale přece už dávno před termínem určeným k sešrotování se vědělo,že tyto stroje jsou nejen mimořádně neekonomické,ale i nespolehlivé. Proto jen pár slovy,viz. nadpis!

Celkem 3 záznamy

Partneři


Reklama
Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace