Fotogalerie


rozšířený filtr >
< zúžený filtr
AKT
  • Míla Daniel
  • 10/1959
  • 20.10. Letadlo Avia Av-14-24 c/n 703112, l/n 034 bylo dodáno k ČSA 01.06.1957. V roce 1960 bylo přestavěno na verzi Av-14T v konfiguraci pro 32 cestujících. Poslední let vykonalo na poštovní lince Košice-Bratislava-Brno-Praha 31.03.1977. Dne 09.06.1977 přeletělo do SSSR, obdrželo registraci CCCP-61792 a bylo přiděleno k Aeroflotu – ředitelství civilního letectví Archangelsk, 1. oblastní správa Archangelsk – Talagi. Po skončení životnosti bylo 28.05.1987 vyřazeno z provozu a rozebráno.
  • 2721×
  • Míla Daniel
  • 09/2004
  • 04.09. Letadlo c/n 01347701, l/n 77-01, bylo vyrobeno 29.01.1971 v leteckém závodě č.84 v Taškentu – Vostočném. S reg. CCCP-12999 začalo od 15.02.1971 létat u Aeroflotu (ústřední ředitelství mezinárodní letecké přepravy). Od 01.10.1972 krátce létalo u povolžského ředitelství civilního letectví, 1. kujbyševské oblastní správy, letiště Kujbyšev-Kurumoč. 14.11.1972 se vrátilo k původnímu provozovateli, oblastní správa Šeremetěvo. Od 19.04.1985 začalo létat u uralského ředitelství civilního letectví. V říjnu 1990 bylo pronajato bulharskému Balkanu a v březnu 1993 bylo vráceno již k Uralským aeroliniím s reg. RA-12999. Od 25.07.1994 bylo pronajato k Xlines(?), reg. 4K-12999. Od 30.09.1999 bylo pronajato bulharským Vega Airlines, reg. LZ-VEB, jméno Car Boris. Od května 2002 do března 2003 jej Vega pronajala ke Scorpion Air. V březnu 2007 ukončilo provoz a uloženo v Sofii. V září 2007 přešlo ke kazachstánské ATMA Airlines, reg. UN-11019, v červenci 2008 změna reg, na UP-AN212.
  • 1838×
  • Míla Daniel
  • 11/2014
  • 13.11. Letadlo c/n 02 34 82 07 bylo vyrobeno v taškentském leteckém závodě č.84 (V.P.Čkalova) 31.07.1972. Dne 22.08.1972 bylo dodáno k Aeroflotu, oblastní správa Šeremetěvo, reg. CCCP-11526. Od 27.04.1985 přešlo k ředitelství Aeroflotu v autonomní oblasti Komi. V roce 1993 změna reg. na RA-11526. V prosinci 1994 změna názvu dopravce na KomiAvia, od února 1998 létalo u UT Air Express (KomiInterAvia), od 07.07.1999 přešlo k Special Cargo Airlines. Od 07.02.2000 do 2001 létalo u neznámých dopravců s reg. D2-FDB (Angola) a 3C-QQY (Rovníková Quinea). Od 26.11.2001 létalo u bulharské Vega Air, reg. LZ-VED (Car Ivan Asen). Od července 2007 přešlo k dopravci ATMA, kde létalo s reg. UN-11017 a UP-AN211, od ledna 2013 létá u Cavok Air, reg. UR-CKM.
  • 1529×

Celkem 1 079 záznamů


rozšířený filtr >
< zúžený filtr
Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace