Detail fotografie    TU154M    PLF    PRG/LKPR

Datum pořízení:
08.04.2010
Registrace:
101
0×
16795×


Popis:

08.04. Jeden z posledních letů... 39 hodin před fatální havárií, která se stala 10.04. ráno při přistání na ruském letišti Smolensk.



Další fotografie


Komentáře



Petr - nepřihlášený host (...192.60...)
24.08.2010 00:28

Pokud je pravda to co píše "h" tak mi přijde dost neekonomické "investovat" 25 mega USD do modernizace 20 let starých, morálně zastaralých ruských letadel když za +- 100 by byly dvě nové funglovky od Airbusu nebo Boeingu.

Marek Babiš - nepřihlášený host (...101.80...)
15.06.2010 15:14

Čest jejich památce! I přes to, že Poláky nemám zrovna 5 krát rád.. :-)

Andrea - nepřihlášený host (...83.255...)
01.05.2010 14:26

Škoda tolika zmařených mladých životů... a jak se kolem toho motají Rusáci a jejich vrchní kágébák Putin kdoví jak se to seběhlo doopravdy

www.youtube.com/watch?v=HKsoBxXKE70

pilotsk - nepřihlášený host (...212.34...)
15.04.2010 21:19

Cest ich pamiatke

pilotsk - nepřihlášený host (...212.34...)
15.04.2010 21:13

Cest ich pamiatke

Dan (...71.191...)
13.04.2010 19:29

Spis... For the last flight the aircraft took off from the Warsaw Okecie
Saturday, April 10, at 7:15 with 96 people on board...

h - nepřihlášený host (...64.72...)
13.04.2010 18:23

Neco k tomu Tucku...

Specific and factual on the technical status of the Tupolev Tu-154M No. 101 (No. 90A837)

It was produced in Russia 14 April 1990 and that same year went to the
Warsaw regiment. Her TBO was 30 thousand hours in
air or 15 years of service. The day of the accident, the aircraft reached 5,141 hours.
Tupolev was supposed to be subject three main overhauls. Before the last
overhaul, which began in May 2009, Tu-154 has logged 5000
hours 19 minutes and made 3,821 landings.
(Rather low average time of single mission: 1h20min)

The last major refurbishment of the aircraft, coupled with the prolongation of service life and
modification was made in the aviation industry factory in Samara in Russia.

Order "for Samara," covered the primary repair with another
service life extension and modification of two aircraft, eight main overhaul of
D-30KU engines (including two spare) and the APU TA-6A.

The works were valued at almost $ 25 million

She returned to the country just before the Christmas holidays, December 23.
After returning from Russia she has been again serviced acc. to 36 SPLT procedures
designed to double-check the technical condition of the
aircraft before being allowed to fly with VIP.

After the overhaul Tu-154M 101 could spend 7,500 hours in the air.
She has flown less than 140h.
For the last flight the aircraft took off from the Warsaw Okecie
Saturday, January 10, at 7:15 with 96 people on board. "

January 12, 2010 the second Tu-154 reg. no 102 flew to Samara.
Her renovation is expected to continue until the second half of July.

dochtor - nepřihlášený host (...146.140...)
13.04.2010 16:31

Ekonomiku, myslim, mozme v tomto pripade vynechat, avionika je na viac ako dobrej urovni (rozhodne nezodpoveda veku lietadla) a letove vlastnosti? Co konkretne? :-o
Skor by som k dobru pricital poctivu "vojensku" konstrukciu draku nepostihnutu optimalizaciu a redukcnymi kurami.

Milan Ch. - nepřihlášený host (...196.213...)
13.04.2010 15:27

M.C,Shpalek- jasně Tůčko mělo jen dvacet let,to já všechno vím a co říkáte je pravda kluci.Chtěl jsem jen říct,že současná technika už je úplně někde jinde.Od avioniky po letové vlastnosti a ekonomice provozu ani nemluvě.Mimochodem,Poláci už dříve plánovali vyřazení Tůček a nákup nových letadel,ale pak s toho sešlo.

Shpalek - nepřihlášený host (...185.97...)
13.04.2010 07:34

Ty kecy s přestárlým tůčkem jsou zábavný. To letadlo bylo dvacet let starý, to není žádnej věk. Jestlipak vy chytrolíni víte, že SAM 28000 a 29000, což jsou současný Air Force One, byly vyrobený roku 1990, tedy stejně starý jako to tůčko? A předcházející SAM 26000 a 27000 sloužily od roku 1962 do roku 1998? To je 36 let! U letadel je důležitá olítanost, ne věk. A při dobrý údržbě vydržej věčnost. Konečně náš president Havel letěl před časem Catalinou.

Celkem 130 záznamů