Photo Detail

AN74D


Author: milhaus
Date taken: 09/2014
Number of ratings: 0×
Number of views: 2537×

Description:

Left main landing gear, red hoses covers wiring to Air/Ground system sensors.




The albums in which the photo is places

Category:

More photos of


Comments



M_V - unsigned guest (...208.128...)
2015-01-08 00:04

milhaus: Asi jsem splácal moc věcí dohromady. :-( Mě totiž napadla otázka, jestli Ruslan má senzor zatížení pětkrát nebo jenom dvakrát (na první a poslední ose). Ovšem u jiné fotky byl komentář, že ty hadice jsou od natáčení kol, takže jen podle hadic se to na první pohled nepozná.

milhaus (...178.222...)
2015-01-07 23:19

to mechanik: Já jsem bezvěrec a nemyslím si, že je potřeba někoho urážet za jiný názor....

milhaus (...178.222...)
2015-01-07 23:15

Tak jsem nad tím tak intenzívně přemejšlel, až mě napadla další věc a to sice zasouvání podvozku, aby se podvozek vešel do trupu musí být tlumič v plně vysunuté poloze a to kontroluje tento senzor a proto je u každého tlumiče.

milhaus (...178.222...)
2015-01-07 23:09

to M_V: Nějak jsi se do toho zapletl, tomuhle letadlu určitě žádný nohy na hlavním podvozku nezatáčí..je to An-74

M_V - unsigned guest (...208.128...)
2015-01-07 01:42

milhaus: Myslím, že to jsou dvě nezávislé nohy. Větší sourozenci jich mají pět až sedm. Mrija má první tři z Ruslana, další čtyři trochu jiné:
www.planes.cz/cs/photo/1000015/
A rozhodně nemusí dosednout všechny najednou.
www.planes.cz/cs/photo/1000014/
Otázkou je, jestli ty hadice na první a poslední noze jsou od senzoru zatížení, o němž je tu řeč,
www.planes.cz/cs/photo/1176960/
nebo je to natáčení první a poslední nápravy popsané zde:
www.planes.cz/cs/photo/1000659/

mechanik - unsigned guest (...228.199...)
2015-01-06 22:39

milhaus:Bože to jsi ještě nepřišel na to, že Peter je hovado na ultimo, kam se sere Komárek.

milhaus (...178.222...)
2015-01-06 22:29

to PeterV: ad sensory, zdá se, že jsi nepochopil co jsem tím myslel, měl jsem na mysli toto: to co je na obrázku je buďto jedna podvozková noha se dvěma koly, tudíž by stačil jeden sensor(mohl by tam být ten druhý i jako záložní) nebo jsou to dvě a tudíž je logické, že je na každé z nich.......

Pavel.A. - unsigned guest (...24.233...)
2015-01-06 19:21

to : milhaus : Kromě trestního oznámení se s tím asi moc dělat nedá . Jen mi přišlo fér , ti to říct . P.

Komárek - unsigned guest (...102.202...)
2015-01-06 09:25

Tohle je o ničem, spíš skuste sehnat fotku těch 4 prasklých pneumatik v Riu.

PeterV - unsigned guest (...88.22...)
2015-01-06 05:49

Pro Milhaus @ 22:58:34: Důvod proč ty sensory musí být na všech podvozkových nohách je že brzdy (a jiné systémy, jako rušiče vztlaku křídel) se neaktivují dokud letadlo skutečně nesedí na zemi na všech nohách. Jinak by mohlo dosednout na zem s některými koly už zabrzděnými.
P.S. Předcházející příspěvek jsem špatně pochopil. Nejenom že Boeing ten výraz WoW rovněž používá (odjakživa), ale myslím že i dlouho před tím než Airbus byl vůbec založený (matně si vzpomínám že jsem to viděl v B-707 manuálu).

17 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details