Photo Detail

B737-8FN


Author: Jiří Šíma
Date taken: 2012-01-09
Number of ratings: 2×
Number of views: 21175×

Description:

09.01. Mistype 787 sticker

AKT



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



letuška - unsigned guest (...248.252...)
2014-02-14 19:15

pořád nemůžu věřit, kolik lidí naletělo panu Vikovi na tu 787, stačí se trochu zamyslet a bude vám jasné, že šlo jen o reklamu a kšeft. travel bude mít dřív 330 od korejců než nějakou 787

Kakakada - unsigned guest (...77.238...)
2013-07-19 15:07

No tak teda nevím...

Heveroch - unsigned guest (...208.104...)
2012-06-11 00:45

TVL - ty vole
OK - říkám OK ty vole :D Zabité a ještě ta 787 :DD

habrpavel - unsigned guest (...181.81...)
2012-01-26 19:41

jee ja sem s timhle letel 4.1.2012 do Punta cany! 787 ! :-)

Tomas - unsigned guest (...180.250...)
2012-01-16 18:56

Progressus: Ja taky, uzivatelem, ktery sem placne nejakej vtipek z leve kapsy a pak napise takovouhle blbost bez jakekoliv informacni hodnoty..

Dan (...169.195...)
2012-01-15 17:08

Progressus: fakt nechapu cim...

Grounded.Man (...80.235...)
2012-01-13 10:55

Já nevím jak vy, ale já se vážně bavím :-D

dita - unsigned guest (...70.68...)
2012-01-12 20:57

To by zas létaly jen 4 sevardky?Šetřit se holt musím, za každou cenu - ale snad by byli pax spokojenější, nemuseli by se prát o dva záchody.

cocik - unsigned guest (...247.99...)
2012-01-12 03:20

Toho sezeni 3+3+3 se v 787 trochu desim. Cestovat s 787 v 2+2+2+2 byl celkem luxus, ale celou dobu jsem si rikal, ze tahle konfigurace asi dlouho nevydrzi :)

MEL - unsigned guest (...70.193...)
2012-01-11 23:11

U TVS se mluví o konfiguraci něco kolem 330 pax, což by vycházelo na variantu 3+3+3 v economy a vpředu něco málo businessu 2+2+2 tj. něco mezi těma 2 seatplany na str. 16 v pdf, na které je odkaz v předchozím příspěvku od Tomase.

Aktuálně je nejdelší trasa obsluhovaná TVS PRG-CUN, na což by stačil i ten dolet 10000 km.

50 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details