Photo Detail

TU134A


Author: Milan John
Date taken: 01/1977
Number of ratings: 10×
Number of views: 15181×

Description:

After collision with IL-18 OK-NAA on 02.01.1977




The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



xbelair - unsigned guest (...196.213...)
2016-02-13 11:22
radek-nepřihlášený host

Radku, pokud jste opravdu cpt. letectva (a ne třeba nějaké STB), sdělte mi prosím i své příjmení a na jakých tratích létáte. Abych s vámi někdy náhodou nemusel letět :)

radek - unsigned guest (...248.252...)
2014-01-20 20:33

Kristeježiši, všem zasvěceným díky za informace k věci, to zde lidi zajímá, podrobnosti a kdo o tom ví více. Ale tyhle rádoby kecy, že napíšu něco k tomu, ale jinak vím hov.., to trhá oči a otravuje mě to číst. Bohužel jsem z oboru, pouhý cpt, možná proto...

Dan (...195.166...)
2014-01-05 08:01

Tomas: Pokud se pani Vera po 2 letech na foto nevraci... asi bude jistejsi ji zkusit napsat, pri kliknuti na jmeno se Vam ukaze jeji mail...

Tomáš - unsigned guest (...70.34...)
2014-01-05 02:03

Také jsem byl pasažér v TU 134 z Leningradu a také účastník zájezdu c.k.Rekrea, na kterém jsem byl s oběma rodiči.
Prosím paní Věru (příspěvek z 3.9.2012), aby se mi ozvala na mail: motmot@centrum.cz, myslím, že by stálo zato se sejít.

pop 129 - unsigned guest (...99.140...)
2013-01-01 15:11

smutné

masc - unsigned guest (...112.127...)
2012-12-20 11:27

O tejto nehode som počul priamo zo zdroja. Pán Černý mi o nej hovoril tento rok v apríli na jedných plachtárskych pretekoch v Prievidzi. BTW je to otec jedného z najlepších plachtárov v bývalom Československu Pavla Černého. Hovoril, že nehodu spôsobili riadiaci lietania, ktorý im dali povolenie na rolovanie na dráhu na miesto predbežného startu. Pocítil tupú ranu Il 18 zatriaslo a potom videl pristáť mimo dráhy TU 134. Zavolal vežu, že mali incident, vypol motory a išili s borťákom pozrieť škody. To že to záchranné zložky na letisku nezvládli je už iný príbeh.

xbelair - unsigned guest (...196.213...)
2012-10-03 19:14

Děkuji za informaci autoru adamletec z 6.3.2012. Informace je naprosto přesná neboť na palubě Il-18 OK-NAA byl jako nalubní navigátor můj otec Jan (nikoliv Ján) Halaxa. Celá záležitost byla tehdy ututlána. Jen zázrakem nedošlo ke katastrofě.

Věra - unsigned guest (...240.163...)
2012-09-03 00:22

Byla jsem pasažérka tohoto letadla. letěli jsme z Leningradu. Spadli jsme do oranice. Nikdo o nás na letišti nevěl. Průvodkyně z Rekrea běžela na letiště a říkala, že je z toho havarovaného letadla a ono na ni, že je už 2 dny po Silvestru. Do letadla jseme museli pro věci na vlastní nebezpečí i když tam byli hasiči (v té době požárníci). Do zaměstnání jsme dostali omluvenku na 14 hod. zpožděného letadla. Nesměli jsme říkat, že jsme havarovali. Za 14 dní v Květech vyšel článek o bezpečnosti našich čs. aerolinek. O havárii ani zmínka....

adamletec - unsigned guest (...207.18...)
2012-03-06 18:44

posádka OK-CFD: KPT.Jiří Jirounek II.pilot Miroslav Sedlák navigátor:Zdeněk Mucha steward Brož a dvě stewardky +43 ces. posádka OK-NAA: KPT.Rafael černý II.pilot Ladislav šramka navigátor:Ján Halaxa mechanik:Jiří Hrubý 2. stew. +10 ces. doufám že mi někdo poděkuje za přesné informace :)

Martin Košťál - unsigned guest (...87.241...)
2012-01-02 13:22

V tomto éru jsem byl osobně. Měli všichni kliku, ač se to z fotky nezdá, trup byl blízko rozlomení. Nosníky popraskané... P.S.: Navigátor byl tuším jistý p. Mucha, otec mé spolužačky

32 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details