Photo Detail

Piper L-4 Cub


Plane type: Piper L-4 Cub
Airport: Liberec (LKLB)
Airline: Private
Registration: Unknown
Author: Heavyfish
Date taken: 1950
Number of ratings: 0×
Number of views: 3336×

Description:

Piper L-4 with Zlin 126 engine




The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



petr prchal - unsigned guest (...176.175...)
2011-02-09 21:14

Přestavby a létání se účastnil můj táta, nebyl problém s tím létat, ale přistát. Motor na volnoběh s instalovanou vrtulí vykazoval takový tah, že na přízemním efektu to letělo dál.

petr prchal - unsigned guest (...176.175...)
2011-02-09 21:14

Přestavby a létání se účastnil můj táta, nebyl problém s tím létat, ale přistát. Motor na volnoběh s instalovanou vrtulí vykazoval takový tah, že na přízemním efektu to letělo dál.

Heavyfish - unsigned guest (...80.66...)
2010-11-17 10:29

Já vycházím bohužel pouze z toho co mi o tomhle řekl pamětník (dnes 85 letý) a minimálně mi bylo řečeno, že se s tím prý báli létat.....;)

Harry Šoumen - unsigned guest (...179.145...)
2010-11-17 09:39

Souhlasím s OKPPT, PA-18 SuperCub, téměř shodné konstrukce s původním Cubem, se dělal i s daleko silnějšími motory, létal jsem verzi se 150HP motorem a bylo to naprosto v pohodě, takže "nezvladatelnost" díky silnému motoru asi nebyla příčinou, spíš mohl být problém s těžistěm, díky delší zástavbové délce řadového invertního motoru vs. kratšího plochého čtyřválce

OKPPT - unsigned guest (...108.152...)
2010-11-17 01:43

V dnešním kontextu určitě nedá říct, že by byla rychlost a stoupavost nezvladatelná. Spíš si bych řekl, že výkonost v té době byla docela nezvyklá, navíc kombinace téhle pohonné jednotky se stávajícím trupem mohla zhoršit ovladatelnost. A člověk si musel dávat větší pozor na rychlost. Ale toto jsou pouze mé osobní domněnky.

Heavyfish - unsigned guest (...80.66...)
2010-11-16 23:59

Jester
No právě proto se s tím skoro nelétalo. Ta stoupavost a rychlost byla pro tenhle typ nezvladatelná.

Jester - unsigned guest (...211.37...)
2010-11-16 19:52

105 koní namísto 65 ... To muselo být docela dělo !!!

Tomáš Záhoř - unsigned guest (...100.205...)
2010-11-16 18:04

Zlatý český ručičky :-)))))))))

Martin - unsigned guest (...161.167...)
2010-11-16 16:56

..jeste bude foto,kde je motor odkapotovan...

Albert Orlita - unsigned guest (...158.158...)
2010-11-16 15:33

motor je ze Zlinu 26/126, C-104, t.j. Walter Minor 4-III,, nicmene kapotaz vypada, ze je z C-104

10 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details