Photo Detail

Ilyushin IL18


Author: Petr Minařík
Date taken: 1970
Number of ratings: 0×
Number of views: 7187×



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



pilot - unsigned guest (...103.71...)
2010-11-14 10:17

na prulöet OKWGG si pamatuji a pilot za to moc pochvalen nebyl. Pozorovatele na zemi stejne nevidi jestli je podvozek zajisten a jak jsem jiz psal u vetsiho dopravniho letadla se toto nedoporucuje a piloti jsou upozornovany, ze tento manevr je zbytecny...pokud se nekdo rozhodne prulet udelat, to je na nem.

Alibaba - unsigned guest (...86.243...)
2010-11-13 12:27

Prulet na overeni podvozku se dela dodnes, ale nad drahou kde jsou pozorovatele a naposled to bylo na LKPR asi dva nebo tri mesice spet :-)

JS - unsigned guest (...165.212...)
2010-11-13 08:52

Na NG se tohle (stejne jako na mnoha jinych letadlech) neresi a pocita se spolehlivosti zamku podvozku a indikace.

creyman - unsigned guest (...177.248...)
2010-11-13 08:29

..a jak se to řeší na NG? V uličce cestujících se otevře šachta a leze se dolů?

JS - unsigned guest (...98.128...)
2010-11-13 05:49

JiH: Na B737 je pro kontrolu pridoveho podvozku je pruzor v kokpitu. Pro hlavni podvozek jeden je v kabine cestujicich, v podlaze, prikryty kobercem, primo nad podvozkovou sachtou. Na NG uz tenhle pruzor v kabine cestujicich neni.

JiH - unsigned guest (...45.40...)
2010-11-13 00:43

dotaz: ty pruzory u B737 jsou prosim kde? ... v kabine cestujicich zrejme ne, to se tam leze pod podlahou z kabiny pilotu? :-o ... dekuji predem za pripadne vysvetleni :)

JiH - unsigned guest (...45.40...)
2010-11-13 00:40

fiiiiiiha, jsem si u nahledu rikal, ze leti nejak moc blizko veze a co je toho asi tak duvodem ... zajimave, chtel bych byt na vezi a koukat takhle blizko na prulet :)

Honza Čech - unsigned guest (...71.41...)
2010-11-12 23:03

Mašina nouzově otevřela podvozky, protože hlavní kryty zůstaly otevřené.Pro pilota: a jak to dělají dnes? Naposledy to v Praze před léty provedla OK-WGG, protože nouzově vytahovali podvozky a průzory byly tak špinavé, že si posádka nabyla jistá (plus- nesvítilo osvětlení podvozkové šachty). Byl z toho velký malér. Pro případné mé kritiky- v té době jsem nebyl zaměstnancem ČSA

S. - unsigned guest (...66.165...)
2010-11-12 18:52

Vypadá to, že pravý hlavní podvozek není zcela venku ... ale možná to je jen klam ... kvůli špatnému úhlu.

citroneček 7 - unsigned guest (...71.177...)
2010-11-12 17:19

asi nějakej problém, fšichni z věže venku

15 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details