Photo Detail

B767-306/ER


Author: Petr Nesměrák
Date taken: 10/2009
Number of ratings: 0×
Number of views: 3696×



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



MS743 - unsigned guest (...8.60...)
2010-06-26 14:22

BKK ma obrovskou konkurenci a mnoho spolecnosti to kombinuje s dalsim mestem tudiz i kdyby csa mohla zaujmout musi nasadit hodne nizke ceny a nevydela... mozna urcita destinace lepe codesharem a koncentrovat na to co vydela...

nikdo nepreke OK PRG-BKK vic nez ja.. jsem tu 6 let a rad bych letel direct

MS743 - unsigned guest (...8.58...)
2010-06-25 13:33

preji LOT to nej nej ale linka do HAN je bolestne "low yield".. nevydelaji z toho kdyz jen 3x tydne.... obavam se s tim Vietnamem a dalsim long haul maji jen velke oci... sami i Cinu nedokazali utahnout a ani BKK..

VN se ted probouzi a jiz dnes nabizi o hodne vyssi produkt nez LOT...

Dave76 - unsigned guest (...70.45...)
2010-06-25 12:12

Dan:
Tak souhlasím, že s tím charterem je to pro TVS snažší. Na druhou stranu, když si vezmu, kolik lidí dnes létá např. do BKK s Aerosvitem, tak pokud by ČSA dokázaly zaujmout cenou, tak by si své cestující určitě našly. Osobně si myslím, že na úvod létat jen Hanoj by možná bylo málo, ale v kombinaci s dalším letištěm v JV Asii by to smysl mít mohlo...

Dan (...24.241...)
2010-06-25 09:28

Dave76: Jenze B767 TVS je "bez rizika", mysleno predem zaplacena partnerskyma cestovkama... a CSA by muselo hledat jinou klientelu a podle me i kdyby litaly CSA s B767 do Hanoje, tak stejne odsud lidi poleti radeji tak jako driv s LH, AF apod.

Žirafa - unsigned guest (...209.204...)
2010-06-25 09:13

stánkaři..hahaha...linky do Vietnamu mají obrovský potenciál, Vietnamci z PRG již cestují celý rok - přes FRA, CDG, HKG atd. Vietnam má obrovský potenciál, otevírají se tam 5* resorty hotelových řetězců a na západě je tato destinace in. Ale ČSA tam mohou vyrazit ledatak s A319 v business konfiguraci :-)

Dave76 - unsigned guest (...70.45...)
2010-06-25 09:01

Myslím,že určitě by se linka Praha-Hanoj uživila i u nás. Vždyť by to šlo spojit např. s mezipřistáním v Bangkoku, čímž by linka byla zajímavá i pro další cestující...bohužel nějakou dobu bude ČSA bez dálkové flotily. Sice nemám přehled, jak náročné by časově i finančně bylo zavedení takové linky, ale když si Travel Service může pronajmout 767 a létat s ní dálkové trasy, tak proč ne ČSA?

Pavel - unsigned guest (...168.40...)
2010-06-25 00:33

pavel: absolutně seš mimo....

Luky - unsigned guest (...70.130...)
2010-06-24 23:14

Každý den je na ranních linkách do CDG a FRA dohromady kolem 150 cestujících do HAN nebo SGN. A to jsou jen linky ČSA, takže s Lufthansou a Air France to bude dvojnásobek. Nemluvě o cargu... Ať mi nikdo neříká, že pokud by ČSA měla vhodný letadlo, že by tuto linku nenaplnila!!!

pavel - unsigned guest (...71.155...)
2010-06-24 20:08

Bohužel pro ČSA jen zlomek cestujicich leti dale do PRG. Vietnam bude pro PRG dobry trh az za 2-3 roky. Protoze vetsina vietnamcu nema tak vysokou zivotni uroven aby mohlo letat do Vietnamu alespon 1x za rok. A objem turistu jeste take neni dost velky.

Pavel - unsigned guest (...213.51...)
2010-06-24 19:38

...mluvím o linkách Vietnam airlines

20 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details