Photo Detail

B737-33A


Author: Míla Daniel
Date taken: 06/2008
Number of ratings: 0×
Number of views: 2540×



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



FrequentFlyer - unsigned guest (...168.243...)
2008-08-12 23:36

samozrejme ze dozorujuce organy existuju. Ja som len chcel zdoraznit ze naozaj vsetko je v ludoch. letecka spolocnost moze mat aj nove lietadla a pri zlej udrzbe budu lietadla ovela menej bezpecne ako lietadla starsie. Od priatelov pracujucich u Seaglu viem, ze s udrzbou v Prahe su velmi spokojni

JirkaP - unsigned guest (...103.91...)
2008-08-12 23:13

FrequentFlyer: Teď vážně, vy mě děsíte "bud to letecka spolocnost urobi alebo nie...", to neexistuje žádný státní orgán dozoru, stejně jako hygiena kontroluje lahůdky, jestli nemají v salátu salmonely? Tak to jedu příští rok na dovolenou na kole ... I když cesta s A320 ČSA na Kypr byla docela fajn.

JirkaP - unsigned guest (...103.91...)
2008-08-12 22:50

FrequentFlyer: Vy jste jako moje manželka, pokud nemá více argumentů, opakuje jeden vícekrát :-)

FrequentFlyer - unsigned guest (...168.243...)
2008-08-12 22:23

neviem o tom ze by na mazde boli komponenty ktore po nalete urciteho poctu hodin / cyklov / casu treba vymenit, alebo preskusat. Vyrobca presne vie, co a kedy treba vymenit. Spominate polovicu auta ktoru by bolo treba vymenit - vy to mozete alebo nemusite, je to Vas problem, aleletecka spolocnost ak to ma predpisom nariadene to urobit musi. A garantujem ze pocas polovice zivotnosti sa naozaj polovica kompoinentov vymenit moze
A tu sme opat u zodpovednosti - bud to letecka spolocnost urobi alebo nie...
Dalsie - vyrobca presne vie aka udrzba sa ma na lietadlach aplikovat - v zavislosti na veku resp. nalete. Tzv. Ageing Aircraft Program. Opat sme u zodpovednosti - bud to letecka spolocnost urobi alebo nie...
Dalsi - skusenosti z poskodeni a samozrejme z nehod su premietane do tzv. AD - nariadeni ktorzch vykonanie v predpisanych intervaloch je povinne pre kazdu letecku spolocnost
Aby som to zhrnul - starsie lietadla lietaju rovnako bezpecne ( samozrejme pri dodrzani udrzby ), len udrzba je samozrejme drahsia a casovo narocnejsia. Podla mojioch vedomosti lietadlo nepadne preto ze je stare, ale preto ze niekto nieco zanedbal alebo neurobil tak ako bolo treba.

Pavel - unsigned guest (...220.237...)
2008-08-12 22:18

JirkaP: no právě,ono letadlo není auto,tam je to trošku jinak....i dva roky staré letadlo může být stařík, a deset let staré mladík.....jenom tak pro zajímavost i nová letadla trpí závadami a někdy i více než průměrně olétané stroje.....

JirkaP - unsigned guest (...103.91...)
2008-08-12 22:10

Nejsem letecký mechanik, toho ptáka samozřejmě beru. Mám 8 let starou Mazdu626, 170tis km. Sedm let jsem o ní nevěděl, jenom jsem dodržoval servis předepaný výrobcem. Teď začínají první problémy. Prostě je stará i kdyby se můj mechanik na hlavu postavil, to by musel vyměnit půl auta a to si můžu koupit nové. Z 50 leté učitelky taky modelku neuděláte ...

Pavel - unsigned guest (...220.237...)
2008-08-12 22:03

JirkaP: i nové letadlo jsem zažil vracet se na jeden motor, prostě ten pták co letěl proti měl svojí tvrdou palici.......

Pavel - unsigned guest (...220.237...)
2008-08-12 22:02

JirkaP: chyba, i nové auto může mít závadu.....je to jenom technika....a ta závada motoru nemá se stářím letadla vůbec nic společného.....

JirkaP - unsigned guest (...103.91...)
2008-08-12 22:00

A proč si myslíte, že se muselo nedávno vracet A310 ČSA s jedním motorem? Protože "technik uvolni neletuschopne lietadlo"? Možná. Ale především proto, že je zoufale staré a nemá na mezikontinentální lince co dělat. Jestli máte chuť, napište mi mail, ať neobtěžujeme ostatní. Zdraví JP.

FrequentFlyer - unsigned guest (...168.243...)
2008-08-12 21:56

ad JirkaP:
Este jednu myslienku : Viete kto ma najviac reci ked si technici robia svoju pracu na 100 percent a nechcu pustit do prevadzky lietadlo so zavadou, cim "sposobuju" meskanie ? Sú to vacsinou tátové od rodin. A teraz hovorím o poruchách na nových aj starsich lietadlach, ci je to Seagle, Travel Service, CSA, Lufthansa a pod.

21 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details