Detail fotografie

A319-112


AKT
Autor: Eagle
Datum pořízení: 01.04.2019
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 2019×

Popis:

OK-PET po svém posledním letu na letišti St. Athan nedaleko Cardiffu. Zde bude rozebrán na náhradní díly. Bývalé vojenské letiště (původní kód EGDX/DGX) je od dnešního dne převedeno do civilní správy a PET byl prvním letounem, který zde tento den přistál.

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



ttomm - nepřihlášený host (...236.208...)
13.04.2019 02:22

Ještě by se jim na léto hodil...

milhaus (...188.250...)
02.04.2019 19:48
To George M

ČSA prodaly handling ČAHu v roce 2010 , od té doby ČAH vlastnil dvě handlingovky a nedávalo žádnou logiku mít dvě firmy se stejnou činností tak se ta horší zrušila. S ČSA už to v tý době nic společnýho nemělo.

kulica - nepřihlášený host (...175.190...)
02.04.2019 19:22

Uvidíme co z toho vyleze až si sedne struktura ve Smartwins group po všech změnách. ČSA mohlo velmi rychle skončit jako Malev a co s nimi Smartwings zamýšlí je otázka. Možná kdyby firma sama něco víc naznačila, tak by předešla negativním reakcím na sebe ...

George M. - nepřihlášený host (...213.51...)
02.04.2019 19:01

Ad Milhaus - Nezapomeň, že například ve prospěch handlingu ČSA musel chtě nechtě padnout normálně vydělávající HDG LP... lidi se taky posílali na pracák a nikoho to nezajímalo. Těžit pořád dokola ze značky, její historie atd. ze které zbylo jen pár letadel a létajícího personálu, to nejde do nekonečna. Nechci nikomu brát jeho hluboký smutek, ale takhle to chodí, buďme realisti.

Martinique_ (...47.145...)
02.04.2019 18:26

Já jsem nikde o sedmi 737 neslyšel. Odkud ta informace je? Slyšel jsem vždy jenom o třech letounech.

milhaus (...188.250...)
02.04.2019 18:21

Do TVS/ SW se navážīme z toho důvodu že koupili znacku ČSA ale nemají zájem ji nějak rozvíjet, ba naopak ji likvidují. To je stát nemusel prodávat...a TVS který to dostal za hubičku teď posílá lidi ne pracák. TVS na podzim říkal že převede ČSA sedm 737 a nakonec je z toho jeden...

George M. - nepřihlášený host (...213.51...)
02.04.2019 17:32

Ad Michal - S tím plně souhlasím, současná situace je prostě taková a nikdo s tím nic neudělá. Jen mi přijde, že to někteří vnímají jako národní tragédii a pořád se naváží do TVS/SW, jako by mohli za to, kam až se ČSA, respektive to co z něho zbylo dostalo.

Petr Popelář (...30.171...)
02.04.2019 15:59

Tohle byl hodně nevyvedený aprílový žert:-/

Petr Popelář (...30.171...)
02.04.2019 15:58

Michal K.....Michale, klobouk dolu.......

Michal K - nepřihlášený host (...173.180...)
02.04.2019 15:24
"nostalgie"

Ad George - jasně, že situace v leteckém průmyslu, tolik stělesněná i situací u ČSA, je k breku. Dnes netáhne retro, dnes táhne přeprava za co nejnižší cenu v co nejhorších podmínkách. Smartwings, jako "přirozený pokračovatel" jakéhosi "českého" přepravce, je epitomem nicneříkající, ošklivé, neosobní a nevkusné značky, která vlastně neví, co za produkt nabízí. (teda, kromě levných letenek, ale to není přeci produkt). To už i Ryanair, Wizz Air nebo Easyjet mají lépe definovaný brand, než Smartwings. ČSA byly/jsou brandem s neuvěřitelným business potenciálem, který je zcela úmyslně likvidován ve jménu levné dopravy pro příležitostní cestující. Nenadarmo je stále střední a východní Evropa považována za "low cost" region, a je to smutné, protože naše business smýšlení je také low-cost, bez vize, bez ambice, bez snahy o jakýkoliv kvalitativný růst... jenom kvantitativní.

To je k breku.

Celkem 17 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace