Detail fotografie

ATR42-500


Autor: Alexander Duda
Datum pořízení: 11.01.2019
Počet hodnocení: 6×
Počet zobrazení: 1087×

Popis:

Dnes (11.1.2019) se uskutečnily poslední lety OK024/025 z Prahy do Ostravy a zpět. Toto ovšem není jediná linka, která dnešním dnem byla ukončena dopravcem ČSA. Byla taktéž ukončena linka z Prahy do Košic s mezipřistáním v Bratislavě a zpět (OK964/OK965). Linka OK964/965 z Prahy přes Bratislavu do Košic a zpět byla operována větším letounem ATR 72-500 pro ca. 70 cestujících, zatímco linka OK024/25 z Prahy do Ostravy a zpět menším ATR 42-500 pro ca. 50 cestujících. Důvodem zrušení obou letů je podle dopravce nedostatek vhodných letadel pro tyto lety.

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře

Komentáře mohou vkládat pouze registrovaní uživatelé.
Michal Krsek (...192.13...)
13.01.2019 22:08

No tak znovu, jen opravdu velmi zmateny clovek muze posuzovat "politickou scenu" jako homogenni celek.

Problem CSA nebyl nedostatek vizi, ale nedostatek schopnosti konkretnich lidi ridit prislusny podnik.

13.01.2019 21:17

Michal Krsek:
Nebo mi chceš snad tvrdit, že jsi chtěl, aby to s ČSA dopadlo tak, jak to dopadlo?
Nezlob se na mě, ale já tedy ne!

13.01.2019 21:12

Michal Krsek:
Měl jsem na mysli politickou scénu od revoluce po současnost. ;)

Michal Krsek (...192.13...)
13.01.2019 14:31

Radime, nenech zlost, aby zatemnila Tvuj rozum.

Stat jsme my. Je mozne, ze jsi mel vizi rozkrast "vse ceske", nicmene ja takovou vizi nemel.

13.01.2019 09:44

Michal Krsek:
Já Ti nevim - stát má již od revoluce jedinou jasnou vizi, a to rozkrást, rozprodat a rozdupat vše české, co kdysi mělo nějakou hodnotu a naplnit kapsy resp. soukromá konta politiků. Můžeme to sledovat od revoluce až dodnes...

Michal Krsek (...192.13...)
12.01.2019 19:41

Tak stat vize mel, dokonce je i usty pana Tvrdika hrde prezentoval. Jen, receno slovy jisteho socialne demokratickeho premiera, "nebyly v souladu s ekonomickou skutecnosti".

L.Paluzga (...164.31...)
12.01.2019 10:22
... a poslední zhasne.

Pokud by majitel, v té době stát, měl před pár roky jasnou vizi do budoucna, mohly dnes mít ČSA jakákoliv letadla vhodná na jakékoliv linky. Od Q400/ATR přes E-Jets až k CSeries. Stačí se podívat na airBaltic, již roky řízený lotyšskou vládou.

Celkem 7 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace