Detail fotografie

A320-214


AKT
Autor: Daniel Vašut
Datum pořízení: 28.04.2015
Počet hodnocení: 3×
Počet zobrazení: 3047×

Popis:

Nakládání humanitární pomoci pro Nepál. S více než deseti tunami vybavení odlétne dnes v noci s tímto letadlem i česká skupina záchranářů.

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Richie - nepřihlášený host (...101.197...)
02.05.2015 12:39
to MV

to co odvezla A320 by A319 odvezla taky. To mám také zjištěno z konkrétních zdrojů. jednak z letiště Praha ohledně nákladu do A320 a jednak z letky ze Kbel ohledně A319. Jen by někdo musel chtít. A co se týče komentáře Ouha - ač to zní neuvěřitelně, dostal jsem se k ceně za ten let. Kolik to bylo nebudu uvádět, to mi tu nepřísluší, ale řeknu jen tolik. Převýšila skutečné náklady mnohonásobně. Takové by letadlo Letky A319 nikdy nemělo. Upřímně, byla to "hodně velká domu". a k tomu - souhlasím s uživatelem Komárek. Tím za sebe debatu ohledně tohoto letu končím. Hlavní je že vše dopadlo jak mělo, ČR svou pomoc do KTM dostala a tím opět dokázala, že i tak malá zemička se umí zúčastnit a podílet na pomoci při tak velkém neštěstí. Všem kdo se o to zasloužili, za sebe, velký dík i obdiv zároveň.

Komárek - nepřihlášený host (...102.202...)
01.05.2015 21:52

Nechápu proč neletělí vládním Airbusem. Zbytečně tady vyhazují prachy za pronájem letadla Travel Service, když ve Kbelích si vojenští piloti sedí a houpou nohama, protože nemají co dělat.

MV - nepřihlášený host (...181.52...)
01.05.2015 18:39

Richie: pro Vasi informaci - to, co se odvezlo do KTM timto letem, by A319 CEF v zadnem pripade neuvezla (tady nejde o hmotnost, ale o objem). To je na 100% overeny fakt.

Ouha (...48.22...)
01.05.2015 14:24
Ceny

Richie: myslim že je to právě naopak, v době mého výcviku (rok 2002) stála letová hodina Z-142 řádově 5000Kč, AČR za stejné letadlo účtovala státní pokladně 20 nebo 22000 Kč...

Richie - nepřihlášený host (...101.197...)
29.04.2015 18:49
to Michal

ta diskuze nebyla o tom jak jsme mohli ušetřit, ale že humanitární pomoc poskytuje ČR a vypravíme jí letadlem soukromé společnosti. To je divný. A co se týče té ceny, souhlasím, že to neřešme. To koneckonců není to důležitý. Hlavní je teď aby se nepal z toho vzpamatoval. Bylo to tam fakt dost tvrdý, jak mám info "od našich" co jsou na místě..

Michal Krsek (...113.228...)
29.04.2015 17:06

Richie videl jsem v mnoha pripadech, ze jednotkova cena u soukromnika byla nizsi nez peclive prokalkulovane naklady statni organizace.

A proc tomu tak je? Inu protoze soukrome spolecnosti jsou proste efektivnejsi.

V kazdem pripade povazuju diskusi na tema "jak jsme mohli usetrit" nesmyslnou v kontextu "nepalci potrebuji humanitarni pomoc".

Jarsen (...17.248...)
29.04.2015 15:38
Borisi, Borisi,....

Borisi, nezoufej... Předpokládám, že každému z nás občas nevyšla fotografie ( i AKT ). A zatím nás to baví. A to je dobře! V nějakém komentáři zde je sděleno, že to to děláme z čiré radosti. A tak to má být, no ne? A vměšovat sem národnostní problematiku mezi spottery je "úplněnahowno" :-( . Mně nebyla také zveřejněna AKT zcela nového ULL, který na PLANES.cz doposud není. A umírám z toho? Ne, "šoupnul" jsem zde jiný stroj a ...
Tak to zkrátka je. Vše je otázkou názoru. Nikdy se nezavděčíš každému a vším :-) .
Proto vlož kinofilm, nachystej svačinu a pití, štafle nalož do auta a vyjeď někam k plotu nebo na plochu a užívej si to!!!!
Ať to fotí, synu :-) ....

Richie - nepřihlášený host (...101.197...)
29.04.2015 15:05
to Michal:

A320 je sice větší, ale dolet má nižší. to jednak. pak, vezl se tým záchranářu a 10t carga, to by A319 uvezla taky, nehledě na to, že náklady na 319 a 320 jsou v tomhle případě přeci jen jiné, 319 má nižší. a co se týče ceny - tak i to je dost diskutabilní. komerční soukromá společnost "nemůže" mít nižší cenu než státní CAF. Rozhodně ne při obsazení "pár" lidma a 10t carga. Jedině kdy tomu může být pravda je když se soukromník rozhodně jít silně pod cenu jen z prestiže. Což u TVS tohoto typu "businessu" moc nehrozí..

Michal Krsek (...113.228...)
29.04.2015 14:00

Richie zapominas, ze A320 je vo chlup vetsi nez A319 CAF. Toeretizace na tema "cena" nema smysl, pokud nezname naklady.

Obcas je cena komercni spolecnosti NIZSI nez naklady na let statni

Richie - nepřihlášený host (...101.197...)
29.04.2015 12:32

Vážení a milí.. Celá debata o "aktualitě" z mobilu nebo foťáku mi přijde naprosto mimo.. Za mě pouze toliko:
1. je fajn, že se ČR zapojila do pomoci Nepálu
2. mrzí mě, že tam neletí letadlo letky CAF ale letadlo TVS
3. mrzí mě, že tímto se dá opět vydělávat na neštěstí druhých. myšleno tak, že u TVS si to někdo musel objednat, TVS to nacenil a ten "někdo" to taky TVS zaplatí. pokud by letělo letadlo letky CAF - A319, peníze by šly opět ze státního ale na jasně zdokumentované účely a ta cena by byla reálná nákladům na to letadlo. Nehledě na to, že CAF by mělo menší problémy při jakémkoli udělení povolení pro let. Ale to asi my neovlivníme.
Prostě vším co jsem psal bych chtěl jen říct to, že mě mrzí, že na takovouto "záchranou misi" vysíláme my jako stát komerční společnost, které stát ještě k tomu bude muset nekřesťansky zaplatit za let..
nevím zda se někdo s mým názorem ztotožní, v případě, že se pletu, ať mi to tu někdo vysvětlí.
na závěr - držím palce všem v Nepálu, a těm kdo se na této misi za ČR podílí, tak těm jen čest a díky za skvělou práci, kterou všichni dělají...

Celkem 34 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace