Detail fotografie

MD11


Typ letadla: MD11
Letiště: Amsterdam (AMS/EHAM)
Společnost: KLM (KLM/KL)
Registrace: PH-KCD
Autor: Daniel Vašut
Datum pořízení: 11.11.2014
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 2659×

Popis:

11.11. Na letišti v Amsterdamu dnes probíhá rozloučení s typem MD-11 v komerčňí osobní dopravě. KLM, jako poslední provozovatel na světě, pořádá 3 vyhlídkové hodinové lety - KL9895, KL9897 a KL9899. Létá letoun registrace PH-KCD (na snímku ve 13:10 pojíždění na start druhého letu), druhý reg. PH-KCB je společně s DC-3 reg. PH-PBA účastníkům připraven na ploše k fotografování.

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Petr Kosmač (...201.48...)
14.11.2014 00:29

diky za fotku, sem rad, ze sem v tuto dobu mohl v nem sedet, byl to super zazitek, a i ja se loucim s MD-11 u KLM

Radim - nepřihlášený host (...71.103...)
12.11.2014 15:15

V ten den jsem tam zachytil ještě jednu zajímavost, BAe 146-100 registrace N114M - jumbolíno z Texasu :) v těhle končinách je to exotika...

Jakub Vaněk (...221.213...)
12.11.2014 12:20

nicméně na vrakáčích jsou k vidění i uskladněné stroje pro další použití. Potkal jsem tam i jednu funglovku, kterou sem poslal kolega mK
www.planes.cz/cs/photo/1093467/b737-7jz-n380bj-private-marana-pinal-airpark-mzj-kmzj/

Radim - nepřihlášený host (...71.103...)
12.11.2014 12:13

To jsem si taky myslel, tak to mužem brát za potvrzené, tedy vidět nějaký stroj při své poslední cestě, to se mi snad ještě nepoštěstilo...

Jakub Vaněk (...102.85...)
12.11.2014 09:01

Radim: ta B.A. B734 do VCV, to je jasný ne,. VCV je ve většině případů konečná...

Radim - nepřihlášený host (...71.103...)
12.11.2014 01:11

Velký letadla nemusím, po chvíli začnu cítit jak ta podlaha podemnou pluje tím prostorem co je za okénky a vturánu začnu produkovat studený pot a odpočítávat čas který ještě zbývá...
To např. takové P 92 Echo, to je jiná... Dveře jsou venku během vteřiny a pak je výhled a přísun čerstvého vzduchu na dobré úrovni. Zbožňuju ten pohled na to třesoucí se kolečko podvozku jak poskakuje po drnech čerstvé travní ranweye :)) A ten výhled do polesí při náklonu stroje na mou stranu - to v žádný "Dakotě" nezažiješ...

Dan (...245.91...)
12.11.2014 00:57

Radim: :-)), tak to ja mala (nepohodlna) letadla vubec nemusim, natoz nejaka polootevrena...

Radim - nepřihlášený host (...71.103...)
12.11.2014 00:14

To já radši koukám na monitor... A nebo ještě lépe za plotem u RWY... V luftě se moc dobře necítím... Tedy, kromě malých sportovních letadel, kterým jdou vyndat dveře... když na mě fouká, je to dobrý :)

Dan (...245.91...)
12.11.2014 00:08

Radim: Protoze s tim radeji letame, nez na to kouakme na FR24... a s nakladaky se leta dost vyjimecne.

Radim - nepřihlášený host (...71.103...)
11.11.2014 23:50

Ještě k tomu vašemu smutku...
Přesně v tuto chvíli se na FR24 nad USA zobrazilo přesně 80!!! strojů typu DC10 a MD11 (FedEx a UPC v drtivé většině) a nad Evropou 9 strojů MD11 (MartinAir, FedEx, Nordic, a LH, ten lufťák dokonce D-ALCS - to je ten spolu s ALCR co má ty spodní dveře nějaké menší, nebo jak to mají - jsem se tady nedavno dočetl na diskusích)
Co by mne ještě více zajímalo, proč letěl B 734 B.A. z Chicaga do Victor Vile v Californii imatrikulace G-DOCA?? Neví někdo náhodou?

Celkem 22 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace