Detail fotografie

DHC6-300


Autor: Alan Lebeda
Datum pořízení: 08/2014
Počet hodnocení: 4×
Počet zobrazení: 2052×



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



O. M. - nepřihlášený host (...231.2...)
28.02.2020 10:23

Ty různé stranové výchylky směrovky jsou důsledkem čeho - směru rotace motorů / vrtulí?

Milan Cvrkal - nepřihlášený host (...86.115...)
14.08.2014 09:07

Dobrý den,
pro letoun DHC-6-300 s plováky jistá omezení oproti standardnímu "pozemnímu" provedení samozřejmě existují. Pro bližší informace, resp. srovnání se standardním provedením, bych doporučil nahlédnout do dokumentu Type Certificate Data Sheet (TCDS) vydaného FAA pod č. A9EA v Revizi 10 dne 26.6.1998. Z něj, pro info, vybírám některé základní údaje.
Rychlosti: vmo: SL 160 kt
5000 ft 155 kt
10000 ft 150 kt
15000 ft 145 kt
20000 ft 130 kt
25000 ft 115 kt
vmc: 67 kt

Centráže: 25 až 32%
Hmotnosti: MTOW=MLW = 12500 lb
Plováky: CAP Models 12000A nebo 12000B
max. objem vody v obou plovácích: 450 Imp. Gal.
Max. náklad v trupu: 500 lb
Výchylky směrovky: 17° vlevo, 21° vpravo.

Zdraví,
Milan Cvrkal

arteye - nepřihlášený host (...188.134...)
13.08.2014 08:33

nakolik ty plováky omezují v letu?rychlost, letové vlastnosti - je ten typ na to nějak specielně upravený? myslím třeba zesílené motory, nebo aerodynamika a pod.?

Celkem 3 záznamy

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace