Detail fotografie

A319-132


AKT RED
Typ letadla: A319-132
Letiště: Ostrava (OSR/LKMT)
Společnost: Air Serbia (ASL/JU)
Registrace: F-ORAH
Autor: Robert Kolek - lojza
Datum pořízení: 29.01.2014
Počet hodnocení: 1×
Počet zobrazení: 4589×

Popis:

29.01. Další premiéra z ostravské lakovny Eirtech, letadlo po zkrachovalé Belle Air bude registrováno jako YU-APA.

AKT RED



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Martin LKMT - nepřihlášený host (...47.145...)
03.02.2014 06:34

Malina: a co třeba Aerosvit (který sice již krachl nebo nějak prostě skončil) ale to livery bylo fakt trochu divné ale uznávám že UIA již nepokračují po Arosvitu a jen tak mezi námi já jsem jenom rád ale vím že po světě ještě pár letadel UIA léta v barvě Aerosvitu www.planes.cz/cs/photo/1172106/b767-33aer-ur-aai-aerosvit-ukrainian-airlines-aew-vv-budapest-bud-lhbp/

Malina - nepřihlášený host (...92.246...)
31.01.2014 19:52

Dovolím si ještě doplňkovou laickou otázku. Neznají u KLM a Korean Air fyzikální zákony a nemají estetické cítění? Mě osobně se právě jejich barvy velice líbí.

M_V - nepřihlášený host (...231.26...)
30.01.2014 17:57

Walt: Zajímavé! Netušil jsem, že Concorde někdy létal v barvě plechovky od Pepsi-Coly.

Walt - nepřihlášený host (...113.8...)
30.01.2014 11:15

Tady se o tom něco píše:
www.concordesst.com/history/events/pepsi.html
Trup jim povolili nalakovat, ale křídla musela zůstat bílá...

Michal - nepřihlášený host (...131.25...)
30.01.2014 06:35

Aha, takže v armádě se nehledí na provozní důvody a proto máme vládní Airbus v elegantní tmavé ...

Petr - nepřihlášený host (...99.55...)
30.01.2014 00:55

To Malina: Většina dopraváků je bílá/světle šedá/barva kovu, ale nechce se mi to počítat, důvody jsem uvedl, nemám co bych dodal. Nevím, jestli by letěl růžový Concorde hůř než bílý, ale naštěstí měli jeho provozovatelé dost rozumu a věděli, že jejich zákazníci za letenku platící velké peníze by to těžko zkousli. doplním, že trup Concordu se za letu "natáhl" až 15 cm a silně se zahříval, tudíž ta bílá s barevnými doplňky byla fakt optimální...

milhaus (...178.222...)
30.01.2014 00:03

no proti barvám JATu je to pokrok:-)

Kuba J. - nepřihlášený host (...71.98...)
29.01.2014 21:25

A ještě jedna otázka do pléna, proč by Air Serbia dělala letadlo žlutý nebo fialový, když národní barvy Srbska jsou červená, bílá a modrá? Holt u dopraváků vládne bílá, u vojenských strojů začíná vládnout šedý mor.

Malina - nepřihlášený host (...92.246...)
29.01.2014 20:31

To Petr: dovolte abych se nesmělou otázkou přidal k shuppikovi. Proč některé společnosti volí barvy tmavé ( zelená, modrá i černá se najde ), nechtějí být elegantní, nebo neznají fyzikální zákony? Aještě kontrolní otázka: měl by Concorde nalakovaný růžově při rychlosti M2 nějaké problémy? Dík za odpověď

Petr - nepřihlášený host (...99.40...)
29.01.2014 19:37

To Shuppk: Možná by stálo za to používat hlavu, než sem dáš takový výblitek. Bílá je nejen stále elegantní a levná, ale z provozních důvodů nejlepší barva, neboť kromě jiného jak vzdělaní jedinci vědí, odráží světlo a teplo, čímž chrání a šetří i materiál, z kterého je letadlo vyrobeno. Kdyby byla lepší černá, všechna letadla by dávno natřeli načerno. Kontrolní otázka, jakou barvu měl Concorde, létající téměř ve FL600 a rychlostí M2.0??No a v případě pronájmu letadla stačí vyměnit samolepky na trupu, případně v nejhorším přelakovat SOP.

Celkem 13 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace