Detail fotografie

B737-86N


Autor: Pavel L.
Datum pořízení: 01/2014
Počet hodnocení: 2×
Počet zobrazení: 3057×

Popis:

Přiblížení na dráhu 30L na letišti v Dubaji




Kategorie a uživatelská alba

Kategorie:

Další fotografie


Komentáře



hanso - nepřihlášený host (...40.30...)
29.01.2014 01:56

jendapilot : zrozumitelne, dakujem

pku - nepřihlášený host (...161.249...)
28.01.2014 22:23

To Peter:
Maji velky vyznam protoze ti davaji info o MSA, frekvencich a vsem moznym co se na nich vyskytuje a krom toho je dulezite aby jsi trat po zadani do FMC zkontroloval jelikoz se muze stat (nemelo by) ze z nejakeho duvodu neni databaze v letadle kompletni nebo je s chybou.

Peter - nepřihlášený host (...167.206...)
28.01.2014 21:34

Este by ma zaujimalo ci maju nejaky vyznap Jeppesen Charts, ked je vsetko zobrazene takto na displeji.

Pavel L. (...249.85...)
28.01.2014 16:40

V tomto případě nás nenechali letět celou tu spirálu, ale na VELAR nás navektorovali přímo do ILS a naprosto přesně

Jendapilot - nepřihlášený host (...240.99...)
28.01.2014 16:27

Očekává se, že poletí autopilot, ono 1NM vypadá jako dost (1,852km na každou stranu od tratě), ale při rychlosti 250KT (na snímku 230KT) je cca 14s letu špatným směrem a letadlo je mimo stanovený koridor :-) A v těchto transitionech není přípustné sblížení. Nutno podotknout že řídící v Dubaji jsou fakt profíci (většinou amíci nebo angláni) a říděj skvěle. Při zkrácení letadla přímo na finále dráhy do ILS je letadlo s přesností třeba 400ft přesně na požadovaným vertikálním profilu klesání (na display je to ta vertikální stupnice napravo dole indikující že letadlo - růžový kosočtverec - je přesně na vertikálním profilu).

Peter - nepřihlášený host (...167.206...)
28.01.2014 14:28

Leti sa to na autopilotovi, alebo na ruku podla FD, alebo je to na rozhodnuti letiaceho pilota

jendapilot - nepřihlášený host (...240.99...)
28.01.2014 13:43

hanso: Funguje to tak,že tyto tratě jsou tzv RNAV to znamená že letadlo musí být vybaveno systémem který umí trať vykreslit a autopilotem který podle ní letí. Přesnost vedení letadla musí být lepší než 1NM na každou stranu (P-RNAV). Pokud letadlo není schopno letět tak přesně,mají letiště buď tratě ne-RNAVové, konvenční anebo musí pilot řízení letového provozu oznámit,že není schopen letět RNAV trať a je vektorován. Snad jsem to přiblížil srozumitelně :-)

hanso - nepřihlášený host (...40.30...)
28.01.2014 12:49

...resp ktoré nemá ani FMC kde je táto trať zadaná aby sa po nej dalo letieť

hanso - nepřihlášený host (...40.30...)
28.01.2014 12:48

mňa by skôr zaujímalo, ako toto esíčko odletí lietadlo ktoré nemá MFD s krásne vyznačenou trajektóriou letu (potom to samozrejme nie je problém zaletieť autopilotom alebo ručne)

Mik - nepřihlášený host (...173.216...)
28.01.2014 11:27

To je pro to, aby se nacpalo "co nejvíc" letadel do TMA a klesání probíhalo až v TMA. Podobné postupy jsou i na LKPR...když je možnost, pošlou se letadla přímo, ale když je "happy hour" tak lítaj celé esíčko.
A to, co je vidět na té fotce je pouze indikace polohy klapek. Ovládání je skutečně mezi pilotama.

Celkem 12 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace