Detail fotografie

VC-10 K3


Autor: Jan Hájek
Datum pořízení: 08/2013
Počet hodnocení: 7×
Počet zobrazení: 2962×



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Petr Popelář (...84.36...)
02.11.2013 13:57

PeterV:Pane Peter nezlobte se na mě, pracuji v dopravním letectví od roku 1979, od roku 1981 až do konce jsem pracoval právě na Il-62 a pracuji v něm coby mechanik doposud.
Tedy se na mne nezlobte, když člověka s rozhledem , cituji:
Nechybí těm vnějším motorům vzádu nahoře nějaké panely? Nebo že by startoval s obračem tahu motorů otevřeným? Vypadá to nezvykle.
Ohodnotím na odpově´d ve smyslu, vše je v pořádku a více jí nerozvádím.

M.C. - nepřihlášený host (...86.243...)
02.11.2013 09:08

PeterV
1) Nevím,co je na mé odpovědi arogantního.
2) To je právě ono.Chtít všechno hned a lenost použít mozek a dopátrat se dané věci sám.Otravovat ostatní a když dostane odpověď nebo indicii,tak ještě hulákat o něco o aroganci.
3) Tvoje dotazy bývají přihlouplé a já už na ně nehodlám reagovat.Je to pro mě ztráta času.

PeterV - nepřihlášený host (...158.19...)
02.11.2013 03:27

Milan Cibulka:
Co takhle být příště trochu méně arogantní a více k věci? Rozdíl mezi kaskádovým obracečem tahu a mušlovým obracečem tahu je celkem známá věc, a společného mají to že když oba typy (u Boeingu, Airbusu) jsou v normální poloze tak nejsou vidět protože jsou zakryté kryty motorů. Avšak u úplně nejstarších jetů jako VC-10, BAe Nimrod a zřejmě i SE-210, ty kaskády byly zvenku odkryté a zevnitř utěsněné blokovacími dveřmi, což snad žádné pozdější typy letadel už nikdy nepoužili.
Tyto detaily ale nejsou dneska běžně k sehnání a po tvojem vyprovokování jsem na tom musel ztrávit několikanásobně více času než jsem původně kdy měl v úmyslu. F.Y.I., detailní fotky a nákresy jsem našel až tady: www.enginehistory.org/Installations/VC10/VC10Ins.shtml (na spodku stránky) a www.britmodeller.com/forums/index.php?/topic/234939649-nimrod-thrust-reverser-cascade-info-needed/ (od poloviny stránky dolů).

Milan Cibulka - nepřihlášený host (...177.106...)
02.11.2013 00:15

PeterV
Co takhle zapátrat a najít rozdíl mezi kaskádovým obracečem tahu (VC-10;IL-62;SE-210) a mušlovým obracečem tahu (IL-62M;TU-154M;DC-9/MD-80 ???

toraidhe - nepřihlášený host (...173.110...)
01.11.2013 23:18

ten vyzera chudak zaplatany :)
krasna fotka!

PeterV - nepřihlášený host (...158.19...)
01.11.2013 23:11

Petr Popelář: Pokud u těch SE-210 a IL-62 máš na mysli reversy které se jako dveře otevřou a zablokují a tím reverzují obtokový proud vzduchu jako např tady: www.planes.cz/cs/photo/1178622/a319-112-ok-mek-czech-airlines-csa-csa-ok-pardubice-ped-lkpd/ , tak tomu bych rozuměl a ty viditelné otvory na vrchu motoru by tomu odpovídaly. Jenže ten VC-10 startuje, takže tyto otvory by měli být zavřené. Kudy ten obtokový vzduch potom proudí?

alexf - nepřihlášený host (...135.94...)
01.11.2013 22:09

Tak vám Pánové nevím, jak je to s těmi reversy, ale ta fotka je naprosto SKVĚLÁ!!! Koukám tu na letadlo, které je starší, než já, jeho staré 4xRollsRoyce se rvou o oporu se vzduchem a přitom hulí skoro jako dnešní moderní letadla, která tankují u Lukoilu...
.... mnohoříkající fotka Pane!!!
Díky!!!

01.11.2013 19:48

Pěkně jsi ho vymaloval :-)

zira (...86.114...)
01.11.2013 18:30

Dobrá práce :-)

Petr Popelář (...84.36...)
01.11.2013 17:07

PeterV:Nechybí, dřív se tak reversy prostě konstruovaly , třeba i na SE-210-10 a Il-62
www.planes.cz/cs/photo/1026142/il62-ok-ebg-czechoslovak-airlines-csa-csa-ok-praha-ruzyne-prg-lkpr/
mohl bych vysvětlit přesně jak to fungovalo, ale to by bylo sáhodlouhé:-)
Tedy alespoň, všechno je OK:-)

Celkem 19 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace