Detail fotografie

L-13SE Vivat


Autor: Vladislav Saladyga
Datum pořízení: 10/2013
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 1822×

Popis:

05.10.




Kategorie a uživatelská alba

Kategorie:

Další fotografie


Komentáře



Honza - nepřihlášený host (...178.122...)
17.11.2013 12:38

Aha, díky za vysvětlení:-)

kang - nepřihlášený host (...74.197...)
17.10.2013 00:10

není ani určeno pro provedení klasického letu IFR(na to by muselo být jiné vybavení, které je certifikováno pro IFR použití). Pouze lety ve vyhrazených oblastech za účelem tréninku přístrojového létaní. Dříve se z vivata přecházelo na dospělé mašiny a to značně zlevňovalo výcvik. Případně měl sloužit pro nácvik přístrojového létání pro piloty kluzáků, ti to ale dnes řeší levněji-přímo se cvičí na kluzáku. pro tyto účely je u nás určen prostor LKTRA50.

Honza - nepřihlášený host (...178.122...)
14.10.2013 17:46

Nojo, ale pro provedení letu IFR musí být letadlo určitým způsobem vybaveno - a to Vivat nesplňuje ani náhodou, o to jde...

kang - nepřihlášený host (...74.197...)
14.10.2013 15:29

to je povolení dle letové příručky. Používá se pro zdokonalení letu dle přístrojů a hlavně zjemnění pilotáže, při problémech stačí vysunout brzdící klapky a to zaručí nepřekročení maximální rychlost. Dnes se již takhle moc nepoužívá, pro GLD piloty je levnější se nechat vytáhnout ve vleku a pak točit mrak za zlomek ceny vivata(v prostorech k tomu určených). Motoroví piloti už dnes většinou začínají výcvik přístrojů na IFR mašině případně pod boudo na stroji, který lítají.

Honza - nepřihlášený host (...178.122...)
14.10.2013 14:02

viz štítek - jak mohou být na tomto letounu povoleny lety v mracích, byť s vypnutým motorem? :-)

Celkem 5 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace