Detail fotografie

L29


Autor: Petr Popelář
Datum pořízení: 06/2003
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 2358×



Kategorie a uživatelská alba

Kategorie:

Další fotografie


Komentáře



stefan - nepřihlášený host (...40.144...)
13.10.2013 22:54

L 29 OM JET je na letisku Sllávnica

Patrik - nepřihlášený host (...40.38...)
05.09.2013 07:50

Gurjewitsch: Dakujem za spravu som rad ze este to lietadlo existuje a snad aj lieta

milhaus (...178.222...)
04.09.2013 23:11
Juris - nepřihlášený host (...86.99...)
04.09.2013 20:17

Pěkná fotka pěknýho éra,pane.Hlavně aby nedopadl jako nešťastnej ATS.
Koho by zajímal vývoj motoru pro Delfína a nevěděl,je podrobně popsanej na stránkách Walter Jinonice.Zajímavý počtení.

Gurjewitsch - nepřihlášený host (...127.162...)
04.09.2013 16:08

Patrik: asi pred mesiacom som ho videl parkovať v Senici, mal by byť tam...

Patrik - nepřihlášený host (...40.38...)
04.09.2013 13:01

Neviete co je s tymto konkretnym lietadlom ci este lieta a kde sa nachadza. Kedysi som sa na nom preletel

milhaus (...178.222...)
04.09.2013 11:20

Ony ty původní Vipery MK20 co byly na L29 měly tah jenom 7,79kN.
A byly na L29 hlavně z důvodu, že M701 ještě nabyly hotové( stejně jako PT6 na L410) Pro export do SSSR bylo samozřejmě nemyslitelné, aby měly západní motory.

Kuba J. - nepřihlášený host (...71.98...)
04.09.2013 09:02

Ono ty Vipery pro prototypy pořídili horko těžko a ještě k nim chyběly náhradní díly kvůli embargu. Delfín byl od počátku konstruován pro motor M701. Na požadavky cvičného stroje byl dostačující.

Michal - nepřihlášený host (...131.25...)
04.09.2013 07:32

Při vývoji se taky pracovalo s variantou motoru z Vipera, pokud seriál Létající delfín moc nekecal. To už tehdy tam byl tak obrovský výkonový rozdíl? Nakonec se Viper neosvědčil a vyvinuli svůj motor. Proto mě tato modifikce trochu překvapila.

PeterV - nepřihlášený host (...26.88...)
04.09.2013 00:54

Jedno z mojich nejoblíbenějších letadel. Podívejte se ale co z toho dokázali udělat Američani zabudováním 'ojetého' motoru RR Viper 601:
- tah motoru zvýšen z 890 kgf na 1700 kgf
- údajně nejrychlejší podzvukové letadlo v USA (870 km/hod)
- výstup do 15 000 ft zkrácen ze 7 min na méně jak 1,5 min
- dostup přes 45 000 ft
- vzlet zkrácený z 850 m na 245 m
a to vše za cenu laciného ultralightu ($140,000 za letadlo + nový motor) !
viz www.warbirdsofdelaware.com/Airplanes/L29Viper/tabid/57/Default.aspx; a
www.warbirdsofdelaware.com/PerformanceComparisonChart/tabid/78/Default.aspx

Celkem 10 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace