Typ letadla: | AN124-100 |
Letiště: | Poprad - Tatry (TAT/LZTT) |
Společnost: | Volga Dnepr (VDA/VI) |
Registrace: | RA-82042 |
Autor: | Jozef Greňa (jose) |
Datum pořízení: | 10/2012 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 2198× |
Tak Ruslan jsou osmdesátá léta, tak se není čemu divit. :)
Za 7 let co jsem žil v Moskvě jsem viděl a zažil ledascos odbytého ale vždy to posloužilo dobře. Moje cesta Moskva - Sharm El Sheik byla tehdy(možná i dnes) obshluhována letounem Il-86. Člověk musí dlouho hledat aby našel krásu tohoto letadla. :-) Provedení interiéru také nebylo nějak zvlášť povedené ale musím říct že to byl dodnes můj nejpohodlnější a nejklidnější let a také trošku dobrodružný. :-D
Matula : ano, to chápu a dávám Vám za pravdu. Jen mně trochu překvapilo to naprosto neprofesionální provedení a zflikované odbytí některých částí kabiny toho jinak asi úžasného letadla - že by pověstný ruský šlendrián nelpění na detailech a vzhledu?
Hlavně že to funguje. Dnešní moderní kokpity Boeingů a hlavně chladný vzhled kokpitu Airbusu se dle mého vkusu nemůže rovnat něčemu takovému jako třeba Vicker VC-10 nebo Trident apod. Tam si člověk připadá opravdu jako pilot a né jen jako obsluha automatizovaného stroje jak ve fabrice.
upřímně - mimo samotné řízení a ovládání letadla s účelovým provedením bych čekal sofistikovanější podobu kabiny a čistější profesionální provedení. okenní část vypadá jak u stokrát flikované Anduly z amaterského aeroklubu
Celkem 6 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
:-)) už jsem zažil ruského montéra který dával dohromady tehdy jeden ruský stroj bez schématu a všechny dráty bílé :-)) nepřekvapuje mně to. Jen jsem čekal že v letectví je to trochu jinak.