Detail fotografie

A320-214


Autor: Filip Koška
Datum pořízení: 17.03.2013
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 6822×

Popis:

17.03. První A320 Lufthansy se sharklety se ukázala dnes poprvé v Praze (LH1400/1 z/do Frankfurtu).

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



M_V - nepřihlášený host (...102.108...)
04.04.2013 23:48

WAFe: Hlavně nová generace motorů. Buď GTF od P&W, kde dmychadlo je spojeno s nízkotlakou turbínou přes převodovku (tzn. točí se pomaleji, kdežto turbína mnohem rychleji než dnes). No a nebo LEAP místo CFM56. V obou případech je daleko větší obtokový poměr (10-12:1), tzn. menší spotřeba paliva a méně hluku.

Vítězslav - nepřihlášený host (...136.144...)
18.03.2013 22:32

WAFe: NEO je technologicky zcela novou generací A320. Čili rozdíl je podobný, jako mezi B737W a chystanou B737Max.

WAFe - nepřihlášený host (...201.48...)
18.03.2013 17:59

Mám takovou otázku mohl by mi prosím někdo vysvětlit jaký je rozdíl mezi A320 se Sharklety a A320 NEO? :)

pop 129 (...99.140...)
18.03.2013 16:13

Tu - 204! To je for :-)

Vítězslav - nepřihlášený host (...122.200...)
18.03.2013 14:47

Konečně z něj udělali TU-204 :) :)

Juraj Kováč - nepřihlášený host (...194.160...)
18.03.2013 12:32

A áno, dajú sa doplniť aj dodatočne, i keď to nie je také jednoduché ako pri novom kuse:
flightglobal.com/news/articles/airbus-close-to-launching-a320-sharklet-retrofit-381239/

Juraj Kováč - nepřihlášený host (...194.160...)
18.03.2013 12:31

Ešte trochu inak:
Označenie, ktoré používa Boeing, je "blended winglet". Na ten existuje patent od Aviation Partners z roku 1993, na ktorom ďalej stavia Boeing. Americký patentový úrad pred časom rozhodol, že "winglet" samotný je natoľko obecný pojem, že nie je možné ho využívať ako komerčný pojem; a tiež že nie je možné presadzovať patent na celý fyzikálny princíp tzv. wingtip fences, len na konkrétne designové prvky wingletu.
Naproti tomu sharklet je ďalší vývojový krok obecného wingletu, kde si Airbus vniesol vlastné detaily, a tie si nechal patentovať práve pod názvom "sharklet".

Ale samozrejme tu zohráva svoju rolu marketing - "blended winglets" aj "sharklets" znejú vždy lepšie, ako "wing surface extensions" alebo "wingtip devices".

Vojtech - nepřihlášený host (...218.43...)
18.03.2013 12:08

Muzu se zeptat, ty sharklety jsou jen na novych kusech nebo se muzou montovat i na starsi stroje, jako je tomu u Boeingu?

DELTA (...67.89...)
18.03.2013 09:08

Vlasta & MS743: Díky za vysvětlení ;o)

MS743 - nepřihlášený host (...8.188...)
18.03.2013 05:53

Delta: Je to jen marketing aby se to odlisilo od Boengu - Winglets jsou winglets.

Vypada to v realu velice velice dobre. Zde v Thajsku jiz vidam Air Asia s sharklets. Letoun vypada agresivneji....

Pokud se nepletu, normalni A320 nemohou jen tak sharklety nasadit (je potreba upevnit kridlo)... Na CSA by to vypadalo velice hezky...

Celkem 23 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace