Detail fotografie

Iljušin IL86


Autor: ICARcz
Datum pořízení: 01/2007
Počet hodnocení: 2×
Počet zobrazení: 3175×

Popis:

11.01. Historicky poslední přistání tohoto typu na LKPR... omluvte zhoršenou kvalitu danou použitou technikou a nedostatkem světla. Ultrazoom, F4 a 1/60sec....




Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



dědek (...13.46...)
18.02.2013 15:56

tak sem tak trochu pátral azjistil jsem,že v roce 2010,minimálně ještě na podzim měla Donavia ve flotile 1 Il86,reg RA-86124 a vesele s ní poletovala do Antalye..tzn,že s největší pravděpodobností jsem viděl onu mašinku

dědek (...13.46...)
17.02.2013 21:32

já viděl v roce 2010 na dovče v Turecku-konkrétně v Bodrumu, při stoupání Il-86..Nevim,jestli přímo s letiště Milas-Bodrum,ale 86 to byla tutově.Nezaměnitělnej buřtík,s celkem širokejma křídlama,ale na první pohled od 96 delší.A bílá barva na spodku.Několikrát jsem porovnával fotky A340,86 i 96ky...Mohla mít odhadem 2-3km...Spíš sem typoval Antalyi..Ale co to mohlo být za společnost,nemám tucha..Jinak tuhle mám taky vyfocenou.Bylo to moje první setkání s tímto typem.Nádherná mašina..spíš by mě zajímalo,co to mohlo být za společnost.

yango - nepřihlášený host (...105.147...)
16.02.2013 14:31

milhaus: Mas pravdu. Mel jsem pocit, ze Rossija je vyradila drive nez Sibir a nez zkrachoval Kras Air, ale bylo to soucasne.
Vzdyt jsem psal, ze uz si nepamatuju. :)

milhaus (...188.225...)
16.02.2013 08:20

to yango: bylo to RA86106, akorát ho nemám vyfocený, nedovolili mi na Pulkovu vzít na plochu foťák i podle Russianplanes létal až do ledna 2009.

Ján Bachúrik - nepřihlášený host (...41.51...)
15.02.2013 21:08
yango - nepřihlášený host (...105.147...)
15.02.2013 01:27

Rozumíš tomu správně. Měly by být dvě letuschopné.

DB - nepřihlášený host (...146.173...)
15.02.2013 00:28

Jo jo, Il-86 byl takovy skokan. Pamatuji si jak s nim jeste za dob SSSR tocil Aeroflot Singapur pres Taskeknt a Karaci nebo Delhi/Mumbai. To byl krasny zazitek. Takze pokud tomu rozumim spravne, jedine tyto masiny, ktere jeste letaji jsou ty bradavicnate v ruske letce.

yango - nepřihlášený host (...105.147...)
14.02.2013 23:49

S mezipřistáním samozřejmě. Aeroflot s tím kdysi létal i dálkovky, dokud neměl Il-96. Sev. Ameriku s dotankováním v Shannonu a Ganderu, Jižní se zastávkami na Maltě a Kapverdách. Řetízek na charterech do Austrálie pak míval 3-4 fuel stops.
Podmotorování u Il-86 se přeceňuje. Flight Manual uvádí stoupavost u země při MTOW a rychlosti 550km/h 15m/s. A340-200/300 je na tom s výkonem hůř a věda se z toho nedělá.
Rossija to byla od roku 2006, ale dost pochybuji, že v r. 2008 používali Il-86, oni je vyřadili hodně brzo. Ale u jiných společností tehdy ještě létaly. Musel bych to pohledat, už si nepamatuju.

milhaus (...178.222...)
14.02.2013 22:26

to yango: to doletělo až na Srí Lanku?
U tohohle letadla mi přišlo jako zázrak, že bylo tak podmotorovaný vůbec certifikovaný.
P.S. V roce 2008 ještě jeden používalo Pulkovo(nebo už to tehdy byla Russija?)

yango - nepřihlášený host (...105.147...)
14.02.2013 17:58

Tivat: Ono to hodně souviselo s tím, jak jim jednotlivé krajiny kvůli protihlukovým normám zakazovali létat na své území. Bulharsko jim to zatrhlo při svém vstupu do EU a pamatuji, že Černá Hora brzy po něm, tedy zřejmě taky ještě v roce 2007.
Definitivní konec pak znamenal závěrem roku 2010 zákaz ze strany Egypta. Atlant-Soyuz stejně zkrachoval a Donavii se je kvůli Turecku už neoplatilo udržovat v provozu. V lednu 2011 ještě odlétali nějaké Emiráty a Srí Lanku a hotovo.

Celkem 12 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace