Detail fotografie

B737-322


Autor: Jan Slabý - Tigisek
Datum pořízení: 15.07.2012
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 2673×

Popis:

15.07. Přílet předsedy vlády Jordánského hášimovského království, pana Fayeza al-Tarawneha na oficiální návštěvu ČR.

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Miros (...71.213...)
16.07.2012 11:01

tak teď jsem musel složitě hledat, co je to to T7, našlo mi to tatru tramvaj, stíhačku hunter T7 a až napotřetí jsem přišel na to, že je to boeing 777. Díky, google, že jsem se nemusel potupně ptát ve zdejším fóru :) Zas jsem o pár písmen a číslic chytřejší :))

Mechanikk Jerry (...192.6...)
15.07.2012 20:52

Bugr: To je fakt, podmotorovaná Il-86 by měla asi smůlu a stavebníci by zase měli "veselo" :-D
tigisek.cz : Nic se neděje, každý se občas udělá chybku ;o)

Jan Slabý - Tigisek (...80.219...)
15.07.2012 19:36

JN: včera sli na 24 jak s 744 tak T7 takze 2500m staci v pohode, sam jsem na to koukal jako pero z gauce kdyz preletali horomerice

bugr (klf) (...80.58...)
15.07.2012 19:32

Jakub Nedorost: pěkná blbost, na 2,5km neodstartuje tak max. IL86 :D (ale to je off topic...)

Jakub Nedorost (...42.134...)
15.07.2012 18:53

tigisek: Imho nic neměnili. Ale Jubmo (stejně jako T7) by to na 2500m nezvedli, dráha, nedráha :)

Jan Slabý - Tigisek (...80.219...)
15.07.2012 17:00

milos, mechanik : sorry kluci jak to rekl obcacene...b744 na tricitku a vzlet taky z ni a tim padem jorden pristaval na tricetku...omlouvam se popletl jsem si to...sorry

Miros (...71.213...)
15.07.2012 16:57

tigisek: A proč upřednostnili, aby jumbo sedalo na mokrou zkrácenou dráhu místo kompletní 30ku?

Jan Slabý - Tigisek (...80.219...)
15.07.2012 16:53

mechanik: na 24 za deště.. přiletem b744 obraceli dráhu z 30 na 24 a odletem b744 to zase vrátili na 30

Mechanikk Jerry (...192.6...)
15.07.2012 16:49

Škoda že jsem ho nestihl, kam sedal, 30 nebo 24? :o)

Celkem 9 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace