Detail fotografie

B737-75B


Autor: Filip Koška
Datum pořízení: 18.06.2012
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 4373×

Popis:

18.06. První den testování prototypu příďového podvozku poháněného elektromotorem.

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Bulda (...238.220...)
23.06.2012 16:33

Testovaný systém je k vidění v krátké reportáži čas 17:15 - 19:05 zde:

//tn.nova.cz/zpravy/tv-archiv/televizni-noviny/sledujte-zive-televizni-noviny-55.html

M_V (...102.108...)
21.06.2012 23:46

Jivo: Na svých stránkách mají i kalkulátor úspor: www.wheeltug.gi/
Krom jiného umí sám vycouvat od gatu (úspora času i personálu).
To už mi přijdou divnější schody, které si s sebou Ryanair v B737 vozí. A patrně se vyplatí...

laci2512 (...173.251...)
20.06.2012 00:51

jedno video pre lepsiu predstavivost:
www.youtube.com/watch?v=KL1TPfKGpz0

Jivo (...49.75...)
19.06.2012 23:59

Ale před vlzetem je potřeba motory zahřát, takže stejně budou muset alespoň na nízké otáčky běžet ještě před motorovkou. To samé po přistání po letu a reversu jistě nebude vhodné je hned vypnout. Ale je pravda, že u Cessny to často děláme. Tam ale žádný revers neexistuje, přistává se na nížší otáčky a na dojetí nějaký čas také je.
Při taxování je možné použít tahač.
Společnosti řeší omezování novin, protože to zvyšuje spotřebu. A najednou jim nevadí těžký elektromotor. Zde je několik informací co jse našel : www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=15&ved=0CF0QFjAEOAo&url=http%3A%2F%2Fpernerscontacts.upce.cz%2F21_2011%2FCapkova.pdf&ei=vPDgT7zbNMfMtAaf0-SaCQ&usg=AFQjCNGtCKPfH-ogscNP6G-q3shmEIkrVQ&sig2=jzu5820eVQF7uU2qm4gsDg
Nápad to není asi špatný, ale proč jako součást letadla. Ale po5ád by bylo jednodužší v rámci ekošílenství v EU a USA zavét jednotný sytém na tahání s regulovanou cenou. Zbytek světa se pak už jen bude muset přidat.Něco se zkoušelo snad také (elektrická oj) ale nenašel jsem to.

laci2512 (...173.251...)
19.06.2012 22:26

myslim ze to APU spotrebuje omnoho menej paliva nez 2 beziace mototry :D

Jivo (...49.75...)
19.06.2012 20:59

to: Filip
Pokud by to tak bylo, nebylo by o cem diskutovat. Budu rad, pokud se brzo dockam nejakeho clanku ohledne tohoto problemu. Ja tem cislum moc neverim, protoze minimalne APU bude muset stejne bezet. K tomu ten motor musi utahnout v pripade stredniho letadla 60t a tak bude take neco vazit. Aby to nakonec nebyla 500.000USD rocni uspora pri 600.000USD zvysenych nakladech. Ale to nejspise ukaze az tento test. Kdo muze, poptejte se prislusnych pilotu, jaky maji nazor.

Filip Koška (...0.215...)
19.06.2012 06:12

Pro Vaši představu si dovolím citovat výrobce, který uvádí úsporu až 500.000 USD ročně ne jednom stroji... Pak už je tedy asi jedno, kolik to váží...

Šmaky-Venda-VendaLBC (...103.136...)
18.06.2012 23:46

Jivo :
Bůch ví, co v tom zase bude. Zase prachy a malá domů.

Jivo (...49.75...)
18.06.2012 23:36

Předpokládám, že to má vlastní elektromotor. A to se v dnešní době šetření každým dekem váhy opravdu vyplatí to mít jako součást letadla? To se pak může začít šetřit i na handlingu a každý si může vozit svojí svojí úklidovou četu včetně zařízení.
Toto se mně opravdu zdá jako špatná cesta. Chápal bych něco jako elektrický mikrotahač, který služba připojí po vyjetí z RWY a poté před taxováním na RWY zase odebere. Jinak vše řízené z cokpitu letounu a zajištující i základní pozemní zdroj s jednotným konektorem. Při stání na HUBU by docházelo i dobíjení AKU vozíku.
Nebo to je moc velká utopie? Kolik kg to musí vážit, aby to utáhlo naložené letadlo?

Jakub Nedorost (...42.134...)
18.06.2012 22:29

A že zrovinka u nás? :)

Celkem 12 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace