Typ letadla: | ULL (Morane-Saulnier MS-185) |
Letiště: | Mladá Boleslav (LKMB) |
Společnost: | Private |
Registrace: | OK-HUI04 |
Autor: | Jan Slabý - Tigisek |
Datum pořízení: | 06/2012 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 7966× |
Dnes (16.06.2012) havaroval letoun při odletu z leteckého dne. Pilotovi se nic nestalo.
"Letěli jsme už domů. Při vzletu vysadil motor. Nebýt tady za letištěm řepkové pole, určitě bychom bezpečně přistáli," řekl jednašedesátiletý pilot letadla Miroslav Špaček.
Jo, řepka... stačí si vyzkoušet do ní vjet třeba na kole... je to jako vlítnout do lepidla :-)
Ono se hrozně blbě sedá nouzově do pole řepky a ta je skoro všude!!!
No určitě to nebylo z velké výšky. To by vypadal jinak. Nejspíše měl nedostatečný výkon motoru při startu a zavčas nepřerušil start. Na konci dráhy, v psí výšce, bez rychlosti to pak už prostě jinak dopadnout nemohlo. Jednou se mi stala podobná kratochvíle v zephyru s R912. Venku 35 stupnu, hmotnost u MTOW a odešel při startu jeden zapalovací okruh. Lezlo to na 110km/h snad necelý metr nahoru. Nikdy by mě nenapadlo, jaký vliv ta jedna nefunkční svíce v každém válci měla. Hezky se o tom mluví, ale když se to stane mnohdy člověk zjistí že se něco děje až když je příliš pozdě. Hlavně že je pan kolega v pořádku.
:-(( to vysvětluje ty hasiče a zablokovanou silnici na odjezdu. Hlavně že je pilot zdráv...
chlupatec: a bylo to vyložene konec dráhy...silnice a on cca pět metrů za silnicí takto v poli
Chlupatec: nevím, ale spíš bych to viděl na přetažení letadla po startu a nasledný pád po strátě rychlosti...protože tam žádné stopy v obilí nebyli od toho že by se pokoušel nouzově přistát
Ale copak? Selhání motoru a převrácení při nouzáku?
Celkem 9 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Hlavně,že je to s "dobrým" koncem.Zrovna jsme odcházeli,když to hlásili.
Škoda,létalo to dobře ! V řepce se nedá ani chodit natož přistát.
Ještě ,že neexplodovala ta puma.:-)