Detail fotografie

unknown


Typ letadla: unknown
Letiště: Budapešť (BUD/LHBP)
Společnost: Not specified
Registrace: Neznámá
Autor: Martin Urbánek
Datum pořízení: 02/2012
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 7444×

Popis:

Šátky palubních pruvodčích jako vzpomínka na Malev před terminálem 2A budapeštského letiště Ferihegy...

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Josef2 - nepřihlášený host (...78.45...)
20.12.2013 00:02

Tomáši: Kde se ve vás bere pocit, že lidé, když jim něco vadí, neříkají a nepopisují to co jim vadí. Už jen tato diskuse něco konkrétního poměrně jasně a výstižně definuje. To, jestli nějaké heslo vám vadí nebo ne, je koneckoncú vaše právo a soukromá věc, o tom žádná, avšak to jestli je anebo není adekvátní pro danou situaci, je věc zcela jiná. A ano, s ušima, potažmo co se týká psané diskuse s očima, myslím, problém nemáte, čtete vše pozorně.

Tomas Nanda - nepřihlášený host (...209.192...)
15.02.2012 21:40

nudne foto....

Tomas Lhotsky - nepřihlášený host (...77.94...)
06.02.2012 09:07

Hmm, tak už jsou všechny jejich B737 vypáskovaný v Shannonu

ER - nepřihlášený host (...135.48...)
05.02.2012 19:13

Já bych si nebyl tak jistej, že Malev je minulost..Maďaři řekli, že jim pomůžou a nějaká EU je jim teď asi jedno (nebyl by to první přestupek). Zejtra zasedá jejich vláda a rozhodne co teda bude..Sice asi nemaji už ani jedno letadlo, ale to by si mohli někde půjčit..Malev nezkrachoval(aspoň teoreticky), je jen v platební neschopnosti a následkem toho jim majitel sebral letadla..

Foxx (...107.208...)
05.02.2012 18:24

Opravdu smutnej pohled :-/

Vrána - nepřihlášený host (...71.213...)
05.02.2012 17:14

petrkl: S tím SAS to určitě není špatný nápad, ale nutné brát i specifika, a to taková, že oni jsou skandinávské země (relativně podobné) a utvořily tak společné aerolinky. Jenže s kým bychom je utvořili my.. Možná že Slovensko, nyní už i vlastně Maďarsko, nevím, je to pro mě nová úvaha, jen spekuluju. A Polsko. Když to hodně nadnesu, tak by se mohli jmenovat Visegrad air, kódy ICAO a IATA třeba V4 a VGD :-) ale tu úvahu toho projektu alá SAS bych určitě uvítal

petrKL - nepřihlášený host (...208.57...)
05.02.2012 16:48

Vrána: Vaše úvahy typu "proč by česko nemělo mít prosperující aerolinie" jsou neekonomické. Takto to ve skutečnosti nefunguje. Američané před nedávnem ukončili Space shuttle program. Spousta lidí si asi řikala "proč by amerika nelétala dále do vesmíru s raketoplány?", ale finanční analýza těchto cest byla neúprosná. Prostě na to není. U aerolinií je to to samé. Některé země mají spoustu kolonií a bohatou klientelu, jiné ne a tak jejich aerolinky krachují. Ano, business model a "kvalita" řízení asi úpadek ČSA zrychlují, ale nemyslím si, že ho plně způsobují. To není o tom, jestli jsme hrdí nebo ne. To je o tom, jestli se postavíme realitě, nebo si budeme něco nalhávat. Netvrdím, že je česko bezvýznamné. Tvdím jen, že je jeho trh pro velkého státního dopravce s velkými plány příliš malý.
Globalizace není politický názor. Je to jev. Otázky, zda je správný nebo ne jsou zcela zbytečné, protože jsem ještě neviděl nikoho, kdo by ji dokázal zastavit.
Co se týče mého návrhu řešení (jen můj skromný názor), tak by nemuselo být špatné něco na způsob "Scandinavian airlines", kde by se pár investorů ze střední Evropy spojilo a provozovalo aerolinky společně pro více zemí. Je ale otázka, zda by se takový projekt zdařil...

PeterV - nepřihlášený host (...95.57...)
05.02.2012 16:23

Pro Miro: "Je len otázkou času, kedy budú "skanibalizované" všetky bývalé linky Málevu okolitou konkurenciou.". Miro, máš absolutní pravdu, akorát jsi zapoměl dodat že ta konkurence shrábne pouze ty tratě na kterých se dají vytřískat zisky, dá práci několika bývalým zaměstnancům Malevu za zlomek jejich původních platů, a ostatních tratí které nakonec můžou být důležité pro celou Maďarskou ekonomii se nikdo nedotkne. Zisky se převedou do zahraničí, a co zůstane Maďarům? Vzpomínky . . .

MEL - nepřihlášený host (...119.89...)
05.02.2012 16:13

Na ty zasněžené šátky, plápolající svíčky a letadýlko v barvách MA, kterému jeho usměv už zřejmě zamrzl, je opravdu smutný pohled. Pokud se tu jednou objeví podobné zatíší s trsátky z Ruzyně, bude na něj taky smutný pohled. Jenže neméně smutný je pohled třeba na opuštěné textilky na Tanvaldsku, chátrající sklárny na Jablonecku, nebo třeba vzpomínka na níže zmiňovaný LIAZ. Těm taky stát nepomohl, tak proč by měl opakovaně nalévat horentní sumy do ČSA, když kýžený výsledek se pořád ne a ne dostavit. Myslím, že ČSA už dostaly šancí dost. Je mi líto lidí, kteří tím přijdou o práci - především těch opravdových nadšenců, kteří pro svoji práci žili a pro firmu dýchali. Již méně líto mi je těch, kteří svoji práci milovali především pro teplou židli a výši svého platu, která rozhodně neodpovídala jejich pracovnímu nasazení. ČR klidně může existovat bez národního dopravce a bežný člověk v pozici cestujícího to nijak nepocítí, protože linky, po kterých je poptávka, s radostí převezmou jiní dopravci.

PeterV - nepřihlášený host (...95.57...)
05.02.2012 16:10

I dvacet let po sametové reorganizaci převážná většina lidí má pořád velice zjednodušené představy o kapitalismu. „Normální konkurenční boj přežije jen ten silnější . . .”. V ideálním globalizovaném světě veškerá výroba bude koncentrovaná v Číně kde miliarda lidí bude za korunu denně lacino vyrábět zboží které se v západním světě bude prodávat se slevou lidem kteří na úkor Číny přišli o práci a jsou na státní podpoře a nebo pracují za zlomek původních platů. Veškeré zisky půjdou do kapes nadnárodních majitelů kteří se usazují v zemích kde platí minimální nebo i žádné daně ze zisků. Jak dlouho takový systém i vyspělý stát může přežít? To dokáže zbankrotovat i USA. *** Stát, na druhé straně, má povinost hledět na prospěch všech svých občanů a neřídit se pouze ziskem několika jednotlivců-majitelů podniků na konci finančního roku. K firemním peněžním ziskům musí uvážit také dopad na zaměstnanost a prosperitu závislých firem na nižší úrovni výrobních struktur, na daňové příjmy od plně zaměstnaných lidí a místních (ne v cizině usazených) firem, na sociální náklady podpory následně nezaměstnaných či podzaměstnaných lidí, a v případě aerolinek i na nevyčíslitelný přínos pro ostatní sekce národní ekonomie které přináší letecké spojení do míst důležitých pro národní zájmy a ne pro cizí firmy. Tudíž státní subvence v určitých situacích, jako je ČSA, je nejenom přijatelná, ale někdy i žádoucí, ovšem pokud by ČSA byla profesionálně řízená a bez korupce. Což není. To vše je ale na delší diskuzi .. . .

Celkem 41 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace