Detail fotografie

L-13A Blaník


Autor: Tomáš Maňásek
Datum pořízení: 01/2012
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 2222×

Popis:

07.01. První provoz této sezony.




Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



PeterV - nepřihlášený host (...95.57...)
11.02.2012 18:16

Tomáš Maňásek: Díky za informace.
Když jsem ale ten buletin četl tak jsem musel nad tím jen kroutit hlavou. LET prodává L-13 i L-410 po celém světě a při tom jsou buď takoví škrblíci, a nebo jim to snad doposud nedochází, že si nenajmou rodilého anglicky mluvícího technického autora který by jim ty jejich dokumenty opravovil do srozumitelné angličtiny. Angličtina v dokumentech LETU je tradičně tak strašně drsná že to zní jako by to psal anglicky mluvící Číňan z Papua New Guinei. V letectví, kde na správné interpretaci technických dokumentů závisí bezpečnost letu by to mělo být nepřijatelné.

Tomáš Maňásek (...251.246...)
11.02.2012 10:53

Mezek: Ano, originalni Acka, Blaniky po dodatecnem novem zesileni, viz Red Bull a nebo klasicke Blaniky s pevnostnimi prvky, jako ve verzi A, viz: www.let.cz/files//bulletines/MB_L13-112a_English.pdf

mezek - nepřihlášený host (...188.121...)
10.02.2012 00:21

Nelítají. Jen Áčka (L-13A) a ty kusy klasických Blaníků, co prošly zesílením nosníků (nebo uchycení nosníku?).

PeterV - nepřihlášený host (...95.57...)
09.02.2012 19:08

Pokud si dobře pamatuji, tak všechny Blaníky byli snad před rokem uzeměné kvůli nějaké havárii v Rakousku. Jak vidím tak už zase lítají. Jak se to vše vlastně vyřešilo? V médiích se o tom nikde nepíše.
Díky.

Tomáš Maňásek (...240.50...)
09.02.2012 17:32

Tom: Podle soucasne definice tohle vlastne Acko neni, jedna se o L-13 Zesileny.

Tom - nepřihlášený host (...201.62...)
09.02.2012 17:08

A furt jenom Ačka :-(

bp3210 - nepřihlášený host (...94.55...)
09.02.2012 13:32

skvely zaber ...

Celkem 7 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace