Detail fotografie

A380-841


Autor: rozprach
Datum pořízení: 10/2011
Počet hodnocení: 1×
Počet zobrazení: 2082×

Popis:

Soustava lopatek - úžasný tvar a velikost.




Kategorie a uživatelská alba

Kategorie:

Další fotografie


Komentáře



Fero - nepřihlášený host (...127.43...)
09.10.2011 14:54

JS : Ďakujem.

JS - nepřihlášený host (...178.60...)
09.10.2011 11:52

Fero: 1. Snimac teploty T12 - informace o teplote vzduchu vstupujiciho do motoru se posila do EEC - Electronic Engine Control.
2. Ten povrch je na dotek hladky, ale zaroven je perforovany, jsou v nem male dirky, zadna hruba sitovina. Slouzi to ke snizeni hluku, jako akusticke panely. Trik spociva v tom, ze od hladkeho povrchu se zvukove vlny odrazi a siri se dal do prostoru, ale tady se cast zachyti a a uz nemuze pokracovat.

Fero - nepřihlášený host (...127.43...)
09.10.2011 09:01

2x ? : 1. Na čo slúži to čidlo ? 2. Obvykle vstupy motorov sú hladké a tu je sieťovina. Dôvod ? Ďakujem.

JS - nepřihlášený host (...178.60...)
09.10.2011 00:24

Maji svicky (vetsinou 2) pro zapaleni smesi pri spousteni motoru. Potom se zapalovani odpoji a smes uz ve spalovaci komore vesele hori sama. Zapalovani je mozne manualne, nebo automaticky (podle typu motoru) kdykoliv zapnout jako prevenci proti zhasnuti plamene.

petr - nepřihlášený host (...17.90...)
08.10.2011 23:45

chci se zeptat,nejsem odborník ,ale mají proudové motory zapalovací svíčku nebo se směs vznítí?

Honza - nepřihlášený host (...102.82...)
08.10.2011 19:10

Pěkný. Chtěl bych se zeptat, jestli A380 s motory EA GP7270 jsou stejně tichý, jako tyhle RR?

Ján Miklas (...183.40...)
08.10.2011 16:46

Roman, ale nie pri spustenom motore :D

Roman Kratochvil (...176.230...)
08.10.2011 13:01

Taky bych se chtěl dostat tak blízko.

Celkem 8 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace