Detail fotografie

L39C


Typ letadla: L39C
Letiště: Toronto Island Airport (YTZ/CYTZ)
Společnost: Private
Registrace: N136EM
Autor: PeterV
Datum pořízení: 09/2011
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 2520×

Popis:

Heavy Metal Jet Team. Formace velice exotických (pro místní diváky) letadel, které byly jednou ze dvou největších atrakcí Canadian Int'l Air Show (CIAS) 2011.




Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



ruda - nepřihlášený host (...193.24...)
13.09.2011 13:37

To PeterV: Mig 15 a 17 měly stejné motory Klimov VK1A a přibližně stejnou max. rychlost (okolo 1080km/h). Až verze F měla motor s přídavným spalováním (stále Klimov VK1, ale F) a ta dosahovala 1150km/h se zapnutým přídavným spalováním.

Rudánek HG - nepřihlášený host (...183.201...)
13.09.2011 06:52

:) Aha stejné motory, ale za úvahu by to pro air policing stálo...jenomže mám takový pocit, že MOČR definuje, že mu nestačí letadlo co letí alespoň tak rychle jako Boeingy a Airbusy, ale že je potřebuje i z dohnat, což by s těmito Migy trošku trvalo...

PeterV - nepřihlášený host (...95.59...)
12.09.2011 23:33

. . . rozdíl jako Mig-17 vs. MiG-15, přesně a doslova jak to bylo řečeno ;-)

Rudánek HG - nepřihlášený host (...120.217...)
12.09.2011 20:15

Ten rozdíl jsem nějak nechytil...to jako Mig 15,17 vs. L39(159)?

PeterV - nepřihlášený host (...95.59...)
12.09.2011 16:42

Rozdíl v rychlosti mezi tímto MiG-17 a MiG-15 byl skutečně markantní. Možná že by MOČR mělo zauvažovat o MiG-17 jako o náhradě za dosluhující Grippeny - vždyť nakonec co víc je k zapotřebí na obranu malé české kotliny? ;-)

Gripen1995 (...113.15...)
12.09.2011 16:00

Tento tým bych chtěl vidět v akci!!!

Tonda B. - nepřihlášený host (...100.37...)
12.09.2011 15:19

Prostě špica...

Pavel Vanka (...112.125...)
12.09.2011 14:21

Ty jo, oni vyměnili T-33 za sedmnáctku. Super

Celkem 8 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace