Typ letadla: | Bell 429 |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | Private |
Registrace: | N429KB |
Autor: | Jiří Srbecký |
Datum pořízení: | 07/2011 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 2241× |
Textron Aviation Finance Corporation. Před dodáním novému majiteli na Ukrajinu v servisním středisku Aviation Service (Bell Helicopter) v Praze.
Taky by mě zajímalo, jaký je s Bell 427 problém?
Koukal jsem, že jim nějak nešel na odbyt,ale nevím proč.
Zda měl špatně uspořádanou kabinu, špatnou avioniku, nákladný provoz, nebo tak. To mě zajímalo.
Myslíš si,že vrtulník,který byl vyroben jen v 80 ks je prodejně úspěšný stroj?Třeba na převoz lidí je to dobré,ale na LZS absolutně nevhodné.Svědčí o tom i to,že na záchrance to lítá jen u nás a to třeba v USA lítá na letecké záhranné službě kdeco,ale todle ne.
Proč nepodaru?
Taková věc měla být na trhu před 10.letu místo toho nepodaru Bell 427.
hm hm ,nepoleti s medzipristatim v kosiciach ? :D
Celkem 7 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Zas technicky to není špatné,ale podle mě hlavní příčinou neúspěchu byl absolutní nezájem ze strany provozovatelů letecké záchranné služby(když nepočítám ojedinělou Alfu Helicopter).Ta kabina v současné variantě HEMS je opravdu malá.Na trhu s vrtulníky LZS v USA Bell do dneska válcuje úspěšnější Eurocopter.Je mi taky divné,že vhodnější Bell 429 tam taky zatím rozšířen na záchrance není,i když už je 2 roky na trhu a zdravotnickou kabinu má o trošku větší než EC 135.