Detail fotografie

B737-8BK


Autor: Dawe
Datum pořízení: 06/2011
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 1854×



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



B737-8Q8 OK-TVH - nepřihlášený host (...134.129...)
25.06.2011 08:22

jeste me teda napadlo kdyz vsechny CFM56 jsou jak rozmerove tak vahove stejny ze to jsou vsechno stejny motory jen jsou vykonostne utahly na urcity typ 737NG

B737-8Q8 OK-TVH - nepřihlášený host (...134.129...)
25.06.2011 07:45

dekuji jeste bych poopravil ze OK-TVH ma motory 7B24 tim padem ty nejslabsi co pro 800 mohou byt

MH - nepřihlášený host (...178.224...)
24.06.2011 23:29

Motory: Všechny osmistovky, které létají pro Travel Service, mají motory 7B26, tedy kromě TVN (ex Flyglobespan), která má silnější variantu 7B27. Ten vyšší rating u motoru se využije především pro starty z krátkých drah. Velký zásah do letadla to, pokud vím, není. Motor je téměř identický (jen má o 4 kN větší tah), dle mého se jen motory jednoduše vymění při větší opravě za jiný typ a patřičně se doplní data v FMS...

Jaryn172 (...101.192...)
24.06.2011 23:13

Krásná fotka, 10!

B737-8Q8 OK-TVH - nepřihlášený host (...134.129...)
24.06.2011 13:01

mel bych otazku na motory NGček kdyz OK-TVQ odchazelo z flotily TVS mělo motory 2x CFMI CFM56-7B26 ale koukal jsem na web kde je hodne informací o letadlech ze sveta a tam je napsano ze v prubehu sluzby u JetX byli vymeneny za motory 2x CFMI CFM56-7B27 chtel bych se zeptat z jakeho duvodu se asi mohla spolecnost rozhodnout vymenit motory?a zda se jedna o velky zasah do letadla předem díky.

Celkem 5 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace